• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • apsolut

Aaaah ha ha ha, det går inte. Men skit i den. Den är ju bara ett exempel på skor som kostar "så mycket".

• Thegran

Beror på vad det är för skor. Köpte kängor i den prisklassen för några år sen och skulle helt klart göra det igen om jag var ute i skogen på samma sätt nu.

• Bambinoinarrivo

Ja. Det beror dock på vad skorna ska användas till.

Ett par vanliga vardagsskor som man tex har på sig då man åker och handlar eller går på stan skulle jag inte betala så pass mycket pengar för.
    Ett par ordentliga sommarkängor att träna hund i får kosta högst 5000 kr. Samma pris för vinterkängor avsedda att träna hund i.
    Ett par kängor att traska omkring i till kommande vinter då jag inte kommer att vistas i skog och mark på samma sätt som annars får kosta omkring 2000 kr.

Jag lägger gärna pengar på brukbara skor, men jag kan vara dumsnål vad det gäller andra saker. 

• apsolut
    Millan83 skrev 2011-09-30 14:30:02 följande:
    Oj! Nej nej nej! För att jag ska betala så mycket måste skorna vara väldigt mycket snyggare än de där, och jag tvivlar ändå på att jag skulle betala så mycket för några skor ändå, om jag ska vara ärlig! 

Mina dyraste skor har kostat 699kr och det tycker jag var rätt dyrt (student!). 
    Det var bara ett exempel.
  • 010306

Tror inte det.. max är nog 2000 :- & då för ett par springskor som är extra bra för mina fötter, men har betalat 1300 :- max för såna än.. inga partydojjor.. där är nog dyraste jag har so far 500 :- & vill nog inte lägga mer än så i onödan

• Erica80

Jag hade lätt kunnat göra det när jag va yngre (utan sambo och barn) men nu känns det inte värt det längre. Lägger hellre mina pengar på familjen

• Kattdamen

Om jag har råd, om skorna var snygga och praktiska.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?