• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • TEDDEN
    Klöset skrev 2011-09-30 20:48:53 följande:
    Jag har nog köpt alla mina senaste skor på Ellos. Jag tycker de är fina, ha ha.  
    Bra att du är nöjd, det är det viktigaste!!  
  • puss
    Klöset skrev 2011-09-30 20:48:53 följande:
    Jag har nog köpt alla mina senaste skor på Ellos. Jag tycker de är fina, ha ha.  
    men va fan finns det på ellos??
    Ät min sidfot
  • EllanEriksson

Va e fel med skopunkten och Ellos? O.o

Själv handlar jag där det finns äkta converse ^_^
    Förälskad i dem och kan inte sluta använda dem.. Enda minuset nu är att dem jag har håller på att tappa sulorna... Använt dem sen sjuan och gick ut gymnasiet i våras så xD dem fick dock en paus på typ två år när jag hade undergroundskorna som va samma modell-ish xD

• TEDDEN
    puss skrev 2011-09-30 20:53:18 följande:
    Du har helt klart missat något.  
  • Jennie med ie
    TEDDEN skrev 2011-09-30 20:12:49 följande:
    Till alla er som köper skor för ca 500 kr. Vart handlar ni då?  

Skopunkten, Din Sko, Maxi, Eurosko, Scorett. Ibland fullpris, ibland rea. Inget äkta skinn/läder = billigare skor. Ingen vikt vid vissa märken = billigare skor.
  • flumhum

nej tycker det är fördyrt brukar lägga runt 200-800kr på skor, ballerina skor som jag använder undersommaren går på ca99-200kr duger utmärkt och tyg skor har jag hittat på rea för99 :P

dyraste skorna jag köpt var ett par kängor i svartskinn med stålhetta och så snöra man dem ända upp till knäna, dem betalade jag ca 2000:- för men använde dem iaf 3 år varje dag öven på vinter då vart super halt att gå med.

annars är det lätt att bara köra sneakers för ca500- 600 

• zauzz

Jag skulle kunna köpa ett par bra vinterkängor för ca 2000 kr, typ lundhags eller liknande.
    Löparskor kan jag ge upp till 1500 för.

Jag skulle aldrig betala över 1000 kr  för ett par skor jag köper för att de är snygga, de ska ha ett praktiskt värde och jag ska ha behov av dem i så fall

• apsolut
    puss skrev 2011-09-30 20:53:18 följande:
    Nej? Eller... jo!
  • LivL

NEJ. Spenderar max 500 spänn på skor, MAX!! Eller nja, inte ens det.

Jag har råd, men jag VILL INTE. Ser ingen som helst poäng med det. Har jag tretusen som jag ändå bara kommer slänga bort, är det bättre att "slänga bort" dem på barnen som svälter...

• Unitard

Så lustigt, hade den här diskussionen med min man igår!

Nej
    min ekonomi tillåter inte sådana utsvävningar. Köper oftast inte skor för mer än 500 kanske 800.
    Hade jag haft pengarna - visst, varför inte.

Om jag en dag hittar ett par vrålsnygga läderstövlar i kanonkvalitet kan jag sträcka mig till 2000 men då dör jag nog litegrann inombords.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?