• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • La Lola

Aldrig i livet.
    Jag lägger aldrig mer än runt 500 kr eftersom jag inte ser meningen med att betala mera.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • TEDDEN

Absolut! Min smärtgräns ligger runt 6000 kr för ett par skor.  

• hysteria
    TEDDEN skrev 2011-09-30 14:53:29 följande:
    Absolut! Min smärtgräns ligger runt 6000 kr för ett par skor.  
    Hur ofta köper du nya skor? För jag tänker att dyra skor sköter man dom bättre och klackar om hos skomakaren så på så vis håller dom kanske hur länge som helst om det är festskor, eller? 
    Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • Jennie med ie

Nej, det skulle jag inte kunna tänka mig. Träningsskor... där är upp till 1500 okej, mindre än en tusenlapp har jag inte hittat riktigt bra löparskor t ex för. Men andra skor eller stövlar ger jag inte mer än 500 för. Jag använder dessutom inte skinn i stövlar och sånt, och syntet är ofta billigare.

• TEDDEN
    hysteria skrev 2011-09-30 14:57:06 följande:
    Hur ofta köper du nya skor? För jag tänker att dyra skor sköter man dom bättre och klackar om hos skomakaren så på så vis håller dom kanske hur länge som helst om det är festskor, eller? 
    Köper överlag rätt mycket skor och kläder. Gällande skor så håller ett par Chanel-ballerinor för 4000 kr lika dåligt som ett par ballerinor från Zara för 899 kr, så där är det ju ren fåfänga som ligger bakom det köpet.  
    Jag tycker verkligen inte att det är en investering att köpa skor, så jag tänker inte på att de skall hålla ett visst antal år. Har dock ett par Dolce&Gabbana skor med klack som hållt sig snygga i 5 år! Omklackade och välanvända, lika snygga fortfarande! Men det är ett undantag..

• Tesssi

Mina handsydda skor till sockendräkten kostade 3200kr. Så ja det skulle jag, men det beror såklart på vad det är för skor.

• Jennie med ie
    TEDDEN skrev 2011-09-30 15:02:12 följande:
    Köper överlag rätt mycket skor och kläder. Gällande skor så håller ett par Chanel-ballerinor för 4000 kr lika dåligt som ett par ballerinor från Zara för 899 kr, så där är det ju ren fåfänga som ligger bakom det köpet.  
    Vilket uppfriskande bekännande
  • VildVittra

aldrig, never, nope, nada....är du helt sjuk i huvudet...500 spänn max!!!

*fniss*

*fniss*

Sån är jag..tror jag är rätt >>Avridge*

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Alexander 22 augusti -11
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?