• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • apsolut
    TEDDEN skrev 2011-09-30 20:12:49 följande:
    Till alla er som köper skor för ca 500 kr. Vart handlar ni då?  
    Man får ju knappt ett par ballerinor på Zara för den summan. Vad har ni för typ av vinterskor/ stövlar som kostar så lite? Tror aldrig jag har sett ett par stövlar för under 1000 kr.

Ellos?
  • Egendomligt

Runt 1500 är nog max vad jag skulle ge för ett par skor, men mina vardagsskor (goretex-walkingskor) brukar kosta strax under 1000 kr.

• Lavish
    TEDDEN skrev 2011-09-30 20:12:49 följande:
    Till alla er som köper skor för ca 500 kr. Vart handlar ni då?  
    Man får ju knappt ett par ballerinor på Zara för den summan. Vad har ni för typ av vinterskor/ stövlar som kostar så lite? Tror aldrig jag har sett ett par stövlar för under 1000 kr.

hahaha var handlar du är väl snarare frågan. Brukar handla på Din sko...
  • MammasSmåHjärtan

4-5 tusen ..då jag e skogalen och alltid drömt om ett par louboutin skor!
    kan meddela att jag aldrig köpt så dyra skor då jag inte e miljonär precis men om jag en dag känner att jag kan lägga dom pengarna på mina dröm skor då gör jag det !

• EllanEriksson

Maxet jag lagt ännu var typ... 800 för ett par jäkligt snygga underground skinn, skates.. Dem var riktigt bra ^_^
    tyvärr lossnade sulan efter ett par års.....konstant användning x)

• EllanEriksson

Tillägg: Fast jag skulle kunna lägga typ... 3000 för ett par skor men det är nog det max jag känner idag.

• Smultron ett

Om jag var rik så ja, Men skulle nog inte gå i dem utan ha dem på en pidestal i vardagsrummet .. eller nått
    Älskar skor jag med så Jag hade ju gärna köpt ett par. Men att lägga ut en månadshyra på ett par skor när man inte har det så fett?? Näe. Då är det nog dags att söka in till lyxfällan.

Don't you dare criticize what you can-not understand!
  • Astarte

Ja, det skulle jag nog, men inte festskor. Det skulle vara vinterkängor i toppkvalité i så fall.

• TEDDEN
    Lavish skrev 2011-09-30 20:16:23 följande:
    hahaha var handlar du är väl snarare frågan. Brukar handla på Din sko...
    Min maxgräns för skoinköp ligger på runt 6000 kr paret, så visst- bra fråga.  
    Alla designer-skor som jag tycker om. Tods, Chanel, Dolce&Gabbana, Manolo etc etc etc 

• Mrs K
    puss skrev 2011-09-30 20:12:13 följande:
    vad är det för skit?
    bra skor kostar 1000  kr och uppåt.
    Kasserade precis ett par 12 år gamla skor som jag använt hur mycket som helst. De kostade ca 600:- tror jag det var. Kommer inte riktigt ihåg.
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?