• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • Butterscotch

Ja, om de var alldeles perfekta (klassiskt snygga, bekväma, bra kvalitet). Jag köper inte skor så ofta, så då kan jag unna mig riktigt bra grejer när jag väl går och handlar.

• La Lola
    TEDDEN skrev 2011-09-30 20:12:49 följande:
    Till alla er som köper skor för ca 500 kr. Vart handlar ni då?  
    Man får ju knappt ett par ballerinor på Zara för den summan. Vad har ni för typ av vinterskor/ stövlar som kostar så lite? Tror aldrig jag har sett ett par stövlar för under 1000 kr.

På vanliga skoaffärer.....och gärna om det är rea.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    puss skrev 2011-09-30 20:12:13 följande:
    vad är det för skit?
    bra skor kostar 1000  kr och uppåt.
    Mina skitskor håller i flera år.
    Som 18-åring köpte jag ett par mockastövlar på Din Sko. De kostade max 500 kr. De lever än idag även om jag inte kan ha de längre. Min storasyster fick överta de för en massa år sen o de är fortfarande inte slitna.
    Dock har de klackats om några gånger.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Liiina89

Jag svarade Nej.
    Är för snål för att köpa ETT par skor för en så stor summa helt enkelt ;Flört

• Suck och suck

Jag köpte ett par Meindlkängor för 2500:- typ som de här www.addnature.com/product.aspx förra vintern. Hjälp har de höjt priset ytterligare? Ett par prisbelönta vandringskängor är det iallafall. När det gäller komfortabla skor så är det som att jag är beredd att betala hur mycket som helst.
    Ett par snygga eller bara ett par vanliga finskor äger jag inte ens. För jag kan inte ha det på mig. Så mig kan ni inte ens ha på en bjudning, trots att jag kan betala ett så högt pris som ts anger för ett par skor.

• Good Golly Miss Molly

Nej. Jag prioriterar inte skor på det sättet, avskyr faktiskt att handla skor om jag skall vara ärlig. Jag hade hellre lagt pengarna på en jacka/kappa (om summan nu skall handla om kläder). Min smärtgräns för skor ligger runt femtonhundra kronor.

• Suck och suck
    Good Golly Miss Molly skrev 2011-09-30 23:36:51 följande:
    Nej. Jag prioriterar inte skor på det sättet, avskyr faktiskt att handla skor om jag skall vara ärlig. Jag hade hellre lagt pengarna på en jacka/kappa (om summan nu skall handla om kläder). Min smärtgräns för skor ligger runt femtonhundra kronor.
    Jag hatar också att handla skor.
  • Good Golly Miss Molly
    Suck och suck skrev 2011-09-30 23:37:58 följande:
    Jag hatar också att handla skor.
    Skönt att höra jag inte är ensam om saken! Jag har aldrig förstått tjusningen med skor, för mig är det ett nödvändigt ont Flört.
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?