• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • Lavish

Nej, skulle kunna ge upp till 1000 kronor för ett par snygga skor i äkta läder eller annat lämpligt material som kommer att hålla flera säsonger. Inte mer.

• apsolut

Frågan gällde INTE de skorna som länken tar er till. De är bara ett exempel på skor som kostar så mycket..... Därför skrev jag exempel(!) framför.

Död 

• Skarpa

Jo, det skulle jag nog. Inte för finskor, men för ett par riktigt bra friluftskängor eller liknande som jag "visste" skulle hålla en massa år framöver, och vara torra och varma. Har lagt ut 2700:- på ett par sådana skor som mest.

Feed me cookies and I'm all yours ♥
  • puss

vad är det för skit?
    bra skor kostar 1000  kr och uppåt.

Ät min sidfot
  • HoneyCandySugar

Nej, jag skulle inte lägga ut så mycket pengar på ett par skor.

Även om jag hade råd, skulle jag hellre lägga pengarna på något annat, ex familjeutflykter, fin mat till familjen och kläder/leksaker till mina framtida barn.

• TEDDEN

Till alla er som köper skor för ca 500 kr. Vart handlar ni då?  
    Man får ju knappt ett par ballerinor på Zara för den summan. Vad har ni för typ av vinterskor/ stövlar som kostar så lite? Tror aldrig jag har sett ett par stövlar för under 1000 kr.

• HoneyCandySugar
    puss skrev 2011-09-30 20:12:13 följande:
    vad är det för skit?
    bra skor kostar 1000  kr och uppåt.
    Mina har då hållit ett jäkla tag och de kostade inte alls så mycket!
  • HoneyCandySugar
    April barn skrev 2011-09-30 19:31:44 följande:
    Nej verkligen inte !

Jag köper tunnare sommar/vår/höst skor för MAX ca 450:- och lite robustare vinter skor för MAX 600:-.

Visst skulle jag kunna köpa mig ett par dojor för 3,5 tusen men oj vad mycket vettigare och roligare saker jag lägger dom pengarna på istället Skrattande
  • apsolut

Jag själv tycker nämligen att 800 för ett par skor är svindyrt och visste inte ens att det fanns så dyra skor som 3449 kronor .

Jag har betalt 1200 för ett par träningsskor en gång och jävlar vad stolt jag var över de. Jag(!) kände mig riktigt exklusiv  Solig

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?