• Anonym (hmmm)

jag återanvänder bajsblöjor

asså när jag säger till vänner oså att jag brukar återanvända blöjor som min son bajsat i så tittar de på mig som om jag är dum i huvet. Det är väl inget fel i de, är ju bara ekonomisk? har sonen bara lagt en korv brukar jag ta bort den och torka lite i blöjan så han kan använda den igen om han inte kissat massa.

någon mer som gör så eller? är ett bra sätt o spara blöjor på.

• Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor
  • Jakkolina

Det måste vara di som är mamma piggy nöff nöff

• MattssonE

haha att ni orkar... först är fokusen på att TS är äcklig för att hon säger sig använda gamla bajsblöjor, men sen när hon skriver att det var ett skämt så ligger all fokus på att TS är en löjlig människa som borde skaffa sig ett liv, helt plötsligt var det här med återanvändning inte alls lika hemskt längre? Flört I mean, come on?!

Nu ska jag gå till en viktig tråd och slösa tid där istället för denna skämttråden...

• Mrs Tig
    MattssonE skrev 2011-10-21 21:32:47 följande:
    haha att ni orkar... först är fokusen på att TS är äcklig för att hon säger sig använda gamla bajsblöjor, men sen när hon skriver att det var ett skämt så ligger all fokus på att TS är en löjlig människa som borde skaffa sig ett liv, helt plötsligt var det här med återanvändning inte alls lika hemskt längre? Flört I mean, come on?!

Nu ska jag gå till en viktig tråd och slösa tid där istället för denna skämttråden...
    Jag är väldigt fascinerad av folk på FL.
    Dom är väldigt noga med att skriva om hur jättebra föräldrar dom själv är, men ändå har dom tid att sitta på FL och berätta för andra om hur kassa dom är?
  • Applepie

Tur att det här verkar vara en skämttråd.......... *pustar ut* !
    Annars hade man ju börjat fundera på vart världen är på väg egentligen haha! Herregud, vem återanvänder bajblöjor!?

• yessthemess
    Mrs Tig skrev 2011-10-21 21:39:37 följande:
    Dom är väldigt noga med att skriva om hur jättebra föräldrar dom själv är, men ändå har dom tid att sitta på FL och berätta för andra om hur kassa dom är?

isn´t lovely :P

själv e jag långt ifrån perfekt..jag vet om mina brister o jobbar på att göra bättre ifrån mej så gott det går, det e nog det som gör mej till en bra förälder :)

tummen upp till alla ni som gör så gott ni kan <3   
  • SmilingCoast
    Mrs Tig skrev 2011-10-21 21:39:37 följande:
    Varför har du en bild på min man som avatar? 
  • Mamma0311
    viseversa skrev 2011-10-21 09:06:28 följande:
    Vi har inte plats. Alla bor inte i ville heller vet du=) Men visst om den är smal och liten så kanske det går. men tills dess använder vi tvättstugan.
    behöver inte bo i hus för att ha plats me tvättmaskin
  • Mrs Tig
    SmilingCoast skrev 2011-10-21 22:16:33 följande:
    Varför har du en bild på min man som avatar? 
    För att han hellre sätter på mig?

• Mamma0311
    Anonym (hmmm) skrev 2011-10-21 10:28:12 följande:
    ja jag skojar med er... Anledningen till att jag startade en korkad tråd som denna är för att kolla hur många som slösar tid på att sitta och dividera, tjafsa och bråka med varandra för en sådan här tråd. Även kul att se att denna tråd hitintills blivit läst 4023 gånger! Precis det jag ville, skapa en rubrik som lockar folk Flört Låg nämligen igår kväll och tänkte på detta, och bestämde mig för just detta ämnet. Hade först tänkt på något som "min son är skitful" eller  något annat intresseväckande!

Kul att det fungerade! Så nej, ni behöver inte vara oroliga för att min son (som jag inte ens har) behöver gå i bajsblöjor! Däremot var det förvånansvärt många ändå som tyckte att det var okej i vissa fall... skrämmande!
    vad e du medlem här för???? verkar va en riktig stor IDIOT!!!!!!!!!!!!!
  • SmilingCoast
    Mrs Tig skrev 2011-10-21 22:26:44 följande:
    För att han hellre sätter på mig?

Han behöver omväxling, jag kan tänka mig ett rullande schema ;) 
Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor