• Anonym (hmmm)

jag återanvänder bajsblöjor

asså när jag säger till vänner oså att jag brukar återanvända blöjor som min son bajsat i så tittar de på mig som om jag är dum i huvet. Det är väl inget fel i de, är ju bara ekonomisk? har sonen bara lagt en korv brukar jag ta bort den och torka lite i blöjan så han kan använda den igen om han inte kissat massa.

någon mer som gör så eller? är ett bra sätt o spara blöjor på.

• Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor
  • sattyg
    Anonym (hmmm) skrev 2011-10-21 08:12:03 följande:
    asså när jag säger till vänner oså att jag brukar återanvända blöjor som min son bajsat i så tittar de på mig som om jag är dum i huvet. Det är väl inget fel i de, är ju bara ekonomisk? har sonen bara lagt en korv brukar jag ta bort den och torka lite i blöjan så han kan använda den igen om han inte kissat massa.

någon mer som gör så eller? är ett bra sätt o spara blöjor på.
    ???
    Otroligt äckligt.
    Prinsessan Olivia 101012 ~ Lilla hjärtat bf 111022
  • Loppan boppan
    gwen86 skrev 2011-10-21 20:34:08 följande:
    Såg precis att TS bara hade startat en skämttråd.. tur det - men fortfarande sjukt att så många tyckte det var okej, som hon själv skrev!

För att vi är smarta nog att kolla vart tråden ligger från början
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Vissla
    Loppan boppan skrev 2011-10-21 20:38:04 följande:
    För att vi är smarta nog att kolla vart tråden ligger från början
    Då är du smart nog att veta att tråden från start låg i KG, föräldraskap Flört

Till TS vågar du röja din anonymitet än?
  • honungochmarmelad

Verkligen ojust,oansvarigt, oacceptabelt och fruktansvärt SNÅLT av dig som förälder att göra så mot ditt barn!! Gå och lukta bajs och dessutom kan man inte alltid känna att det kommit kiss i blöjan med då det kan kännas torrt men är inkapslat i blöjan...!
    Du får ju för 17 barnbidrag och borde ha råd att köpa blöjor.
    Finns annat att spara in på. Blir riktigt arg och besviken på föräldrar som snålar då det gäller sina barn på detta hemska sättet!!

• honungochmarmelad

Så detta var bara ett "skämt"?! Mycket dåligt sådant måste jag tycka (kan finnas knäppgökar som faktiskt får ideer av dessa "förslag"...!?)

• Mrs Tig
    honungochmarmelad skrev 2011-10-21 20:51:43 följande:
    Så detta var bara ett "skämt"?! Mycket dåligt sådant måste jag tycka (kan finnas knäppgökar som faktiskt får ideer av dessa "förslag"...!?)
    Ja herregud, deras barn kommer med all säkerhet dö av bakterier.
    Förmodar att du skickar in sura brev till bokförlag också?  Nån kan ju ta Leif GW´s böcker på allvar?
  • honungochmarmelad

Mrs Tig: Naturligtvis!!

• Chrile

Jag brukar ta på mig sonen gamla bajs blöjor istället sen kan jag lägga ett riktigt lass i en i stället!! Riktigt skönt med en tjock bajs blöja sen i kalsongerna!!

Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor