• Anonym (hmmm)

jag återanvänder bajsblöjor

asså när jag säger till vänner oså att jag brukar återanvända blöjor som min son bajsat i så tittar de på mig som om jag är dum i huvet. Det är väl inget fel i de, är ju bara ekonomisk? har sonen bara lagt en korv brukar jag ta bort den och torka lite i blöjan så han kan använda den igen om han inte kissat massa.

någon mer som gör så eller? är ett bra sätt o spara blöjor på.

• Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor
  • Mrs Tig
    SmilingCoast skrev 2011-10-21 22:38:55 följande:
    Han behöver omväxling, jag kan tänka mig ett rullande schema ;) 
  • SmilingCoast
    Mrs Tig skrev 2011-10-21 22:41:21 följande:
    <hotness>
  • Valhalla

Ekonomisk är en sak, dumhet är en annan.

• HäckHäxan
    Mrs Tig skrev 2011-10-21 21:39:37 följande:
    Jag är väldigt fascinerad av folk på FL.
    Dom är väldigt noga med att skriva om hur jättebra föräldrar dom själv är, men ändå har dom tid att sitta på FL och berätta för andra om hur kassa dom är?
    Kan man inte göra bägge menar du Det gör iaf jag. Eller jag är inte super bäst förälder heller, men helt okej faktiskt. Men jag brukar avhålla mig från att döma andra som kassa också, alla gör misstag och ingen är perfekt
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • Mrs Tig
    HäxanSurtant skrev 2011-10-22 00:38:59 följande:
    Kan man inte göra bägge menar du Det gör iaf jag. Eller jag är inte super bäst förälder heller, men helt okej faktiskt. Men jag brukar avhålla mig från att döma andra som kassa också, alla gör misstag och ingen är perfekt
    Puss på häcken!
  • HäckHäxan
    Mrs Tig skrev 2011-10-22 00:43:59 följande:
    Puss på häcken!
    Gör inte så, kombon av din bild och sånt snack får mig att snigelspåra furustolen jag sitter på och ögonen bara rullar

Nä nu skall jag logga ut, dags för Soa
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • MIDE
    Anonym (hmmm) skrev 2011-10-21 08:12:03 följande:
    asså när jag säger till vänner oså att jag brukar återanvända blöjor som min son bajsat i så tittar de på mig som om jag är dum i huvet. Det är väl inget fel i de, är ju bara ekonomisk? har sonen bara lagt en korv brukar jag ta bort den och torka lite i blöjan så han kan använda den igen om han inte kissat massa.

någon mer som gör så eller? är ett bra sätt o spara blöjor på.
    Löjligt att skapa en sådan tråd, vad fick du ut? Lite uppmärksamhet, Ditt liv måste vara väldigt tråkigt.... 
  • dallas

TS; lägg in tråden under lektrådar om det nu verkligen är ett skämt.....

• byorginalet

vi lägger en sugduk i blöjan som vi sen bara byter, på så sett kan vi använda samma blöja i 2 dagar
    fungerar kanonbra fast det går inte hem hoss dom där överklassmammorna som ska byta blöja 10 gr om dagen och tror att barnet mår bättre utav det

gött att höra att det finns fler som mej hi hi

• MammasGos

Är tråden ett skämt eller?
    Fy fan va äckligt rent ut sagt! Skulle inte ens komma på tanken att återanvända blöjan då ett barn bajsat eller kissat i den.
    Stackars barn...

Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor