• septum

Pergotime uttaget idag..

{#emotions_dlg.flower}}BIM November
    hanibanani - ÄL 9-10/11 17-18e cykeldagen, blodprov 17/11, BIM ca 21/11, 1 petargokuren (enkeldos)

{#emotions_dlg.flower} BIM December
    Bubbibalubbi - Börjar med ivf istället
    Alyssa- ÄL (beräknad) 11-13/12, BIM ca 26/12 Första pergokuren (enkeldos)

{#emotions_dlg.flower} BIM Januari
    Pimme - ÄL 27/12. BIM 10/1. 3e pergokuren (dubbeldos)

{#emotions_dlg.flower}BIM Mars
    3villbli4 - ÄL 8/3, BIM 22/3, 3:e pergokuren (halv dos)   
    DeenLängtandee- BIM 27/3  ÄL?? 13/3. Andra pergokuren (enkeldos)
    Nicholeski - ÄL 17 mars | BIM 31 mars - 1:a enkeldos pergotime

{#emotions_dlg.flower}BIM April
    DeenLängtandee- Tablettfri månad och därför noll koll på ÄL och BIM. Förhoppningsvis händer nått iaf!!
    che71- väntar på mens efter missfall nr 2  11-12/3 (MF i v 11 - gravid på 2:a pergokuren)

GravidGravida (BF lista)
    Glossip- 2 pergokuren (dubbeldos), BF
    septum- 2:a pergokuren, enkeldos, BF 3 sep
    Förstis- 2:a pergokuren, enkeldos, BF  14 sep
    Lovva- 2:a pergokuren, enkeldos, BF 1 okt
    Pineapple -1:a pergokuren, enkeldos. BF 13 okt (tvillingar!)
    Cerrgweni - 2.a pergokuren, enkeldos BF slutet på Nov

• septum

Kul Che att se att du är på banan igen. New York vilken drömstad. Jag älskar New York. Jag håller tummarna extra hårt för tredje gången gillt. Blir lite extra med mys till helgen då...

• septum

Che.. jo det rullar på för fullt. Nu är jag i v 20+. Det har börjat sparka rejält och i går fick jag höra på hjärtljud. Nu börjar den verkliga längtan att få träffa bebisen.. Pineapple vad trist, redan. Hoppas att akupunkturen hjälper.

• septum

Hur går set för er här inne? Minaz: hoppas det går bra för er nu och ni får eran lilla bebis.

• septum

Det händer lite här inne ser jag.. Esmis.. Lycka till. Hoppas det tar sig nu. Che.. Håller tummarna för er. Nicho.. Beklagar mensen .. Deenlängtandee.. Vad jobbigt.. Men ändå bra med ett riktigt svar. Nu kan ju läkarvetenskapen hjälpa er på riktigt. Tänk på att den är i toppklass i Sverige. Håller verkligen tummarna. Försök njut av sommaren, värmen och ljuset och ladda för hösten.

• septum

Flyttar fram listan. Du kanske skulle ändra din status Pineapple..  }BIM November hanibanani - ÄL 9-10/11 17-18e cykeldagen, blodprov 17/11, BIM ca 21/11, 1 petargokuren (enkeldos)  BIM December Bubbibalubbi - Börjar med ivf istället Alyssa- ÄL (beräknad) 11-13/12, BIM ca 26/12 Första pergokuren (enkeldos) BIM Januari Pimme - ÄL 27/12. BIM 10/1. 3e pergokuren (dubbeldos) BIM Mars 3villbli4 - ÄL 8/3, BIM 22/3, 3:e pergokuren (halv dos)    DeenLängtandee- BIM 27/3  ÄL?? 13/3. Andra pergokuren (enkeldos) Nicholeski - ÄL 17 mars | BIM 31 mars - 1:a enkeldos pergotime BIM April DeenLängtandee- Tablettfri månad och därför noll koll på ÄL och BIM. Förhoppningsvis händer nått iaf!! che71 BIM ca 4/5 (första mens efter missfall 5/4)   Gravida (BF lista) Glossip- 2 pergokuren (dubbeldos), BF septum- 2:a pergokuren, enkeldos, BF 3 sep Förstis- 2:a pergokuren, enkeldos, BF  14 sep Lovva- 2:a pergokuren, enkeldos, BF 1 okt Pineapple -1:a pergokuren, enkeldos. BF 13 okt (tvillingar!) Cerrgweni - 2.a pergokuren, enkeldos BF slutet på Nov nm03 - 3:e pergokuren, enkeldos BF 2 dec.

Svar på tråden Pergotime uttaget idag..