Pergotime uttaget idag..
Jag förstår det. Den oron kommer nog ingen ifrån. Men trots allt går det ju bra fler gånger än dåligt statistiskt än.. Håller tummarna.
Jag förstår det. Den oron kommer nog ingen ifrån. Men trots allt går det ju bra fler gånger än dåligt statistiskt än.. Håller tummarna.
Kram till Minaz..
Che styrkekramar. Själv har jag varit inne på lasarettet i dag för ett vändningsförsök på vår prinsessa. Men det gick inte. Så nu har vi fått tid för planerat snitt om lite över två veckor.
Ja nästan tre veckor. De snittar den 27. Det går fort. Nu känns det verkligen verkligt. Har packat BB-väskan idag. Är det någon som vet hur det går för pineapple? Hon son ska få tre.
Jag hoppas verkligen att Che har rätt daxx. Att det bara är för tidigt. Men jag sänder en styrkekram i allafall för att jag vet hur frustrerande det är. Och hur ledsen man blir varje gång... Håller verkligen tummarna.
Oj hur stavade jag.... daax ska det vara..
Håller tummarna daax..
Kram daax.
Hur går det för alla här inne. Min lilla prinsessa blir fyra veckor på måndag. Allt har gått jätte bra men det var lite jobbigt att komma igen sig efter snittet. Men nu är jag på benen igen. Nu är det bara att vänta på att få börja leva normalt igen, jagfår ju inte bära något mer än bebisen på minst åtta veckor. Man blir lite handikappad och beroende av hjälp.