Pergotime uttaget idag..
Lycka till Lovva. Tretton dagar går fort. Det är så skönt när man har bebisen i famnen. Helst när man haft det lite kämpigt med krämpor, det hade jag med innan, en hel del. .
Lycka till Lovva. Tretton dagar går fort. Det är så skönt när man har bebisen i famnen. Helst när man haft det lite kämpigt med krämpor, det hade jag med innan, en hel del. .
Tack Che..hon är fantastiskt go.. Lycka till till, håller tummarna.
Grattis pineapple
Grattis till plusset daax. Lycka till 3villbli4, håller verkligen tummarna för din del.
Grattis Che jätte kul. Den här gången ska det gå vägen.
Hoppas allt är ok Che
Tusen kramar till er daax och Che... Livet är orättvist..
Grattis 3villbli4 till eran graviditet. Vad roligt att det fortfarande rör på sig i tråden. Hoppas 2013 bidrar med hopp för er som inte uppnått era drömmar än.
Pineapple hur går det för dig? Hur är det att ha tre bebisar samtidigt?
NooneBird.. Hur många dagar har du testat? Låter som det skulle vara på gång. Jag var själv inte med om det då jag inte körde med äl-tester. Vi fick ett samlagsschema från Gyn. Fungerade på andra kuren för oss. Sitter just nu med en fyra månaders dotter i knät. Så ge inte upp.. Lycka till.
Che kramar till tusen till er..
Hur går det för er tjejer?
Tänker på er tjejer. Hur har ni det?
Lovva, min dotter haft precis fyllt ett år. Världens goaste prinsessa . Det är sjukt vad tiden går fort på den här sidan men jag har full förståelse för de som fortfarande kämpar att tiden känns som en evighet. Man har varit där med och kämpat.. Jätte jobbigt. Därför vill jag skicka många kramar till er som fortfarande kämpar. Min dotter är det mest fantastiskaste som finns och jag hoppas att ni som kämpar kan ha någon tröst i att all tid och alla tårar är värt det, den dagen man får krama sina bebisar så har man glömt hur jobbigt det var, allt känns bara helt naturligt. Kämpa på tjejer, tänker på er.
Grattis daax!!! Härligt. Gick allt bra?
Grattis 3villbli4. Jätte kul att det gått bra. Mys ordentligt med eran nya familjemedlem.
Grattis flowers. Har ni gjort RUL?
Har tråden helt dött ut?
Förstår känslan helt. Känns aldrig roligt att lämna ifrån sig till någon annan.. Men det kommer nog att gå jätte fint..