• septum

Pergotime uttaget idag..

Här inne var det lugnt idag...Skrattande

• septum

3villbli4. Finns det inget akut-gyn du kan ringa och fråga då? Så det inte blivit något knas.

Pineapple. Visst går tiden sakta. Det är ju så fruktansvärt tråkigt att bara vänta. Men vad gör man åt det då??? Man kan ju inte ägna sitt liv till väntan. Men det är svårt.

• septum

3villbli4: Stackars dig. Inte roligt att behöva tillbringa nyår i oro. Hoppas det ordnar sig.

• septum

God morgon tjejer.. Har natten varit lugn? Här är vi uppe och glada...

lerumstessan: Låter intressant det där... verkar som om många plussar just i andra kuren..

• septum

Hur går det för er tjejer?? Har inte varit så aktiv på några dagar. Har börjat att känna av illamåendet..Kräks Inatt vaknade jag till och med av att jag mådde så illa flera gånger... Precis som en rejäl bakfylla..Flört. Nu väntar jag bara på att det ska bli den 19:e så vi kan åka på vul. Ha en go kväll tjejer..

• septum

Super GRATTIS till Förstis...
    Håller med... andra kuren verkar föra tur med sig i den här tråden..

Mys på neamamma...Flört

• septum
    {#emotions_dlg.flower} BIM November
    hanibanani - ÄL 9-10/11 17-18e cykeldagen, blodprov 17/11, BIM ca 21/11, 1 petargokuren (enkeldos)

{#emotions_dlg.flower} BIM December
    che71 - i väntan på mens, vet ej när jag kan påbörja Pergotime igen (för många blåsor på VUL på första!)
    Bubbibalubbi - ÄL 20/11, 12:e cykeldagen, BIM 3/11, 25 dagars cykel, 1:a pergokuren (enkeldos)
    3villbli4 - ÄL 11-12/12, BIM ca 25/12, Första pergokuren (halvdos) Alyssa- ÄL (beräknad) 11-13/12, BIM ca 26/12 Första pergokuren (enkeldos)

{#emotions_dlg.flower} BIM Januari
    Lovva - ÄL (beräknad) 8/1, BIM 8/1. Andra pergokuren (enkeldos)
    Pineapple - ÄL 27/12, BIM 10/1, ej påbörjad Pergo än, men förhoppningsvis i jan (enkeldos)
    Pimme - ÄL 27/12. BIM 10/1. 3e pergokuren (dubbeldos)

GravidGravida (BF lista) 
    Glossip- 2 pergokuren (dubbeldos), BF
    septum- 2:a pergokuren, enkeldos, BF
    Förstis- 2:a pergokuren, enkeldos, BF
Svar på tråden Pergotime uttaget idag..