Inlägg från: AnnA1985 |Visa alla inlägg
  • AnnA1985

Juli bebis 2012

Hej. Jag hoppar gärna in här, plussade igår nämligen =)
    Har redan lagt till mig själv i listan :p 

• AnnA1985

Tack =)
    Vad härligt att det är några stycken, kanske blir det fler också innan månaden är slut ^^
    Om denna graviditet får fortskrida utan tråkigheter så är jag beräknad 11 juli... samma dag som jag va beräknad på, men jag tittade ut den 1a juli istället, samma dag som min 3år äldre bror.. skulle vara häftigt om jag skulle föda samma dag som jag fyller =)  

• AnnA1985
    Gurkburk skrev 2011-11-04 15:21:43 följande:
    Jag försöker komma på alla möjliga förslag på gulliga namn: humlan, bönan, lille skrutt, m.m., men sambon envisas med att vilja kalla den för parasiten

Hehehe, men å andra sidan är det ju en liten parasit som kommer suga energi av oss ;)
    Eller, redan gör.. mått illa i 3 dagar nu, det tar energi, men det är det allt värt ^^ 
  • AnnA1985
    chess07 skrev 2011-11-04 17:10:37 följande:
    Hej Alla!!
    Har surfat runt lite och hittade den här tråden! Tänkte om man fick hänga med er?
    Vi plussade för 5 dagar sen på bim-4! Ingen mens än och testen har blivit starkare så jag hoppas mer på att det ska gå vägen denna gång! Har 2 mf i bagaget, ett i v 6 och ett i v 5.

Det vore roligt att följas åt! Jag tror jag har BF 11/7 2012!! Skrattande

Då håller vi tummar och tår för att det ska gå vägen denna gång =)
    Har också BF 11/7 :D ska bli intressant att höra vilket datum det blir hos BM när det är dags för att reda på det... när det nu är? noll koll :p 
  • AnnA1985
    jessamy skrev 2011-11-04 18:15:16 följande:

Någon mera en jag som har svårt att tro på detta? Jag har jättesvårt att tro på det. Vill gärna gå ut och ta ett gla vin och en ciggarett och lyfter sambons cigg så kommer jag på att jag är ju gravid. Skulle nog varit lättare att förstå om det var planerat :)

Jag har svårt att fatta också... Gubben min har inte heller fått in det i skallen än, det känns overkligt :p Han skulle ut och partaja ikväll, jag hade ju också tänkt supa till, men när jag fick plusset fick han ut och supa själv. Slipper iallafall jag bakfyllan imorn, hehehe.
  • AnnA1985
    Ella Jade skrev 2011-11-04 22:50:35 följande:
    Fråga till er alla: vilka mår illa? Jag känner inget illamående alls, är jag ensam om det? :S

Jaag mår illa, hugaligen!

Måste ändra i BF listan... enligt 1177.se har jag BF 11 juli, och när jag tryckte i här när jag hade haft äl då står BF 9 juli... kul om det skulle bli 9de, morsan fyller då ^^ 
  • AnnA1985
    vädursflicka skrev 2011-11-04 23:16:18 följande:
    Haha ang BF är det samma för mig, jag är beräknad till den 7:e juli och då fyller min mamma år! :P Ska bli lite kul att berätta det ;)

Hehe, härligt =)
    Själv fyller jag den 1a Juli, vore ballt om man fick då... plus att min 3år äldre bror fyller 1a juli också, hehe =) 
  • AnnA1985

Stor kram till dig Ari! Håller alla tummar och tår att det blir eran tur nästa gång. Kram!  

• AnnA1985

Så man blir alltså bubblig i magen... Har undrat va fasen min mage sysslat med :p

• AnnA1985
    tingeling84: jag har så.. blir livrädd när det väl händer, huga :S

Cissi:  Va? Finns det en FB grupp? Inte för att jag tänker gå med just nu och avslöja mig såhär tidigt.. men kan ju vara bra om man får passera den magiska veckan 12 ;p
Svar på tråden Juli bebis 2012