Juli bebis 2012
Ahaaa... men då ansöker jag ^^
Jag och min gubbe träffades i augusti 2010, kan också tyckas väldigt tidigt, men allt känns såååå rätt! Blev gravid när jag åt minipiller precis när vi blev tillsammans, och vi beslutade en abort i oktober 2010... det var det hemskaste jag någonsin varit med om, fy =( Både han och jag har mått dåligt psykiskt över det sen dess =/
Längtan efter barn har blivit starkare sen dess, och nu tog det sig igen, dock utan minipiller ^^
Vi har inte flyttat ihop än, men vi bor grannar... träffades i tvättstugan förra året, och kom då fram till att han bodde i lägenheten under mig, hihi.
Letar för fullt efter en 3a nu... men dåligt med såna dessvärre.
vill absolut titta kön... jag kan inte hålla mig :p
glömde skriva ålder på mig och gubben förut... jag är 26 och han 35 ;) Trodde dock att han va nånstans 29-30 när vi träffades förra året :p
Håller tummar och tår för er!
Är det fler än jag som har lite lätt värk i svanken?
MVC ska ringa upp mig i eftermiddag, antar att vi kommer boka tid för inskrivning.. Vet ju inte nåt hur det går till :p
Va inne på en väns blogg förut, hon är i v36 nu... hade lagt upp en video där hon filmar sparkarna i magen, såg sååå mysigt ut <3 Längtar till man själv kan börja känna och se sparkar <3
Blir ledsen också när jag läser om blödningarna :(
Styrkekramar till er alla, hoppas på det bästa, att det inte är MF!
Min mamma berättade igår att mormor va helt tokig i cement när hon va gravid, haha. Så mormor hade tydligt vart som en stolle så fort hon såg nåt cementaktigt, gick dit och bet lite på't och sen var det bra :p
Jag tror inte jag har några cravings än... Om det inte vore för den där paprikan jag köpte igår, har aldrig i hela mitt liv köpt paprika och blandat ner i salladen, hmm. Kanske nåt på g där ;p
Trög mage emellanåt, men annars "normalt... fisarna är dessvärre inte att leka med, nästan värre än kattens, DÅ är det illa, haha! Fräsch man är då :p
Jag går också in i vecka 6 idag <3 Va ju tvungen att berätta för läraren att jag väntade samtal från mvc igår, så hon visste varför jag bara skulle svara i telefonen helt sådär framför nyllet på na på mittsamtalet :p
Så tid för information fick jag om precis 1 vecka, och då skulle vi även boka tid för inskrivning.. trodde man skrev in sig vid första besöket redan, men kanske olika från stad till stad?!
Min gubbe har inte fattat att han ska bli pappa än.. han tror inte riktigt på testerna, haha. Blir väl mer verkligt när man börjar få mage ^^
De senaste 2 nätterna har jag bara sovit till 04.. sjukt störande! Har dock lyckats somna om efter 1,5h både gångerna... men så vaknar man 1 gång i halvtimman ändå, morr :p
Nån som börjat få mage ännu? Jag ser ju inte riktigt på mig själv då jag redan är lite mullig har en liten "hängbuk", haha :p