Inlägg från: AnnA1985 |Visa alla inlägg
  • AnnA1985

Juli bebis 2012

Jag har mycket mardrömmar...
    Hade panik imorse när jag vaknade ur en mardröm. Min gubbe kliver upp 05 när han jobbar förmiddag, fortfarande kolsvart ute.. Vågade inte be min karl tända en lampa, för då skulle han säkert tycka att jag va världens tönt :p Drömde om att jag skulle sova i nån lägenhet där det spökade (kan ju erkänna att jag tror på vålnader, energier och sånt där), jag både såg och hörde dessa vålnader så himla skarpt, och det kändes så himla verkligt. Och jag va så skräckslagen och bad dom lämna mig, men icke. Usch och fy! 

• AnnA1985

För mig kvittar det om det blir pojke eller flicka... Men jag har börjat kalla pyret för hon/henne.. Kanske för att typ alla jag känner tror att det blir en flicka :p
    Jag ska försöka jobba så länge jag kan... Blir dock jobbigt kan jag tänka mig när man börjar bli ordentligt stor att hjälpa vårdtagarna ur/i sängen. Men, det löser sig då, än så länge är det bara att köra på =) 

• AnnA1985

Vi vill jättegärna veta kön, men det är enbart för att vi är alldeles på tok för nyfikna :p
    Sen kommer jag inte köpa enbart rosa kläder om det blir en tjej, eller bara blå kläder om det blir en kille, nej nej... Roligare att blanda ^^ Sen VET jag att min mor med största sannorlikhet kommer köpa rosa till tjej/blått till kille om hon köper nåt och skickar ner :p
    I Skövde på KSS vet jag att de tittar kön, men har för mig att det inte vart så förr?! 

www.desenastetankarna.blogg.se. Är även intresserad av att följa andra gravidbloggar =)
  • AnnA1985

Det va fel det jag skrev om att de tittar kön i Skövde.. ibland är jag allt ute och cyklar. Och det är otroligt skönt att det gör UL här i stan, wiie!
    Jag har blivit hjärntvättat av mina vänner, så jag är nästan helt övertygad om att det är en tjej som bor i mig :p Men visar det sig att det är en liten pojk, kommer jag vara lika glad för det =) Namn är vi redan överens om, om vi inte ändrar oss mer... Antingen blir det en Line, eller så blir det en liten Elvin =) 

• AnnA1985
    Tolle83 skrev 2012-01-12 16:53:58 följande:
    Är de nån mer som känner som håll precis vid naveln? Imellanåt gör de rätt ont :S

Ja, jag har det precis just nu. Skitskumt :S
  • AnnA1985

Vårat barn kommer få mitt efternamn då gubben tyckte att hans efternamn är alldeles för vanligt (Hansson) :p Är bara min släkt som heter Krohné och med den stavningen, och gifter vi oss så ville han också ha mitt efternamn =)

• AnnA1985

Jisses, det skrivs här så jag hänger inte riktigt med :p
    På torsdag ska vi till MVC för att lyssna på flingans hjärtljud... Kommer bli SÅ häftigt! Och ännu häftigare när det är dags för RUL *längtar som en galning* 

• AnnA1985

Mitt illamående är helt borta, tack gode gud! Tröttheten.. vettetusan... sover max 3-4h/natt, kanske är därför just jag är trött. La mig 03 natten till idag, men så vaknade jag ändå mellan 06-07... skapligt irriterade då jag inte kan somna om heller. Misstänker att det blir likadant denna natt.. mummel mummel...

• AnnA1985

Jag är inte så aktiv här på FL längre, är med i en annan  grupp på FB istället :p
    Men för den som är intresserad så var vi på RUL idag :p Har lagt in bild och avslöjat kön i bildtråden ;) 

Svar på tråden Juli bebis 2012