Inlägg från: AnnA1985 |Visa alla inlägg
  • AnnA1985

Juli bebis 2012

michelodeon skrev 2011-11-18 16:44:49 följande:
    Jag vaknade av såna smärtor flera gånger när jag var gravid med sonen. Vet inte exakt vad det beror på men det är ingen fara iaf

Okej, det låter bra, eller vad man ska säga :p

TimRasmus: Tråkigt =,( Men, du blir snart på smällen igen {#emotions_dlg.flower} 
  • AnnA1985
    SommarDahlia skrev 2011-11-18 19:36:22 följande:
    läser du? isåfall vad? låter spännande med praktiken!

Jag läser till undersköterska, inriktning psykiatri =)
  • AnnA1985

Min katt har slutat magpumpa mig, han väljer att lägga sig tätt intill istället, gullbullen ^^
    Blir dock nervös över hur det kommer gå.. Han är ju van att vara själv och få all uppmärksamhet, och han gömmer sig när det kommer barn... då han inte är van vid så små varelser. Vill för allt i världen helst inte lämna bort min älskade hårboll :( 

• AnnA1985

Har inte haft nån växtvärk i livmodern på hela helgen... Blir ju livrädd, och inte har jag mått speciellt illa heller :S Har bara förbaskat ont i svanken... bara det inte är nån infektion på G =/

• AnnA1985
    Tolle83 skrev 2011-11-20 13:28:43 följande:
    Är de nån som tänkt nåt mer på influensa- vaccination? Såg att frågan kom upp tidigare i tråden..

Jag har! En vän till mig skrev att hennes BM rekomenderade vaccination, men varför kom jag inte ihåg nu :p
    Vet bara att jag själv höll på att dö när jag föddes (hjärtmuskelinflammation) p.g.a att min mamms va tokförkyld runt vecka 30... vill inte riskera att förlora mitt hjärtegryn <3 
  • AnnA1985

Morn! Här sitter man, snorig, jävligt och världens sämsta humör.. Humöret är som vanligt på mornarna :p Gubbens alarm ringde kl 5, och då tänkte jag att "Fan va gött att sova 2 timmar till!" Kunde jag somna om tror ni? Sååå störande! Hoppas ni får en bra dag =)

• AnnA1985

meeen, jag vill med göra vul.. är det bara här i skaraborg som man inte får? varken på vanliga gyn eller privat :(

• AnnA1985

Men hugaligen, styrkekramar till dig Stinurt! {#emotions_dlg.flower}

Fick sjukskriva mig idag. Har en otrolig slemhosta och kan knappt prata. Precis som om allt slem satt sig på stämbanden. Med tanke på att bönan inte har nån navelsträng till mig än, eller vad man ska säga, så kan väl den inte påverkas av förkylningen? Eller? *orolig 

• AnnA1985

Jag har inte berättat för min pappa.. Men känner att det kvittar. Han brydde sig inte i våras när min bror först försökt få tag på honom i 1 veckas tid, sen skickade han ett sms där det stod att pappa skulle bli farfar. Vilken dag som helst nu föds min pappas första barnbarn, men han har inte sagt ett pip till min bror, inte ens skickat iväg ett grattis. Dock ska v i berätta för gubbens familj på julafton... Känns väääldigt nervöst! Då hans familj är väldigt kristna, speciellt hans mamma, så vet jag inte hur speciellt hon kommer att reagera. Hon vill helst att vi ska gifta oss innan vi flyttar ihop. Dock har hon ett hjärta av guld, bara hennes tro som är lite gammal :p

Svar på tråden Juli bebis 2012