Juli bebis 2012

Okej, det låter bra, eller vad man ska säga :p
TimRasmus: Tråkigt =,( Men, du blir snart på smällen igen

Min katt har slutat magpumpa mig, han väljer att lägga sig tätt intill istället, gullbullen ^^
Blir dock nervös över hur det kommer gå.. Han är ju van att vara själv och få all uppmärksamhet, och han gömmer sig när det kommer barn... då han inte är van vid så små varelser. Vill för allt i världen helst inte lämna bort min älskade hårboll :(
Har inte haft nån växtvärk i livmodern på hela helgen... Blir ju livrädd, och inte har jag mått speciellt illa heller :S Har bara förbaskat ont i svanken... bara det inte är nån infektion på G =/
Morn! Här sitter man, snorig, jävligt och världens sämsta humör.. Humöret är som vanligt på mornarna :p Gubbens alarm ringde kl 5, och då tänkte jag att "Fan va gött att sova 2 timmar till!" Kunde jag somna om tror ni? Sååå störande! Hoppas ni får en bra dag =)
meeen, jag vill med göra vul.. är det bara här i skaraborg som man inte får? varken på vanliga gyn eller privat :(
Men hugaligen, styrkekramar till dig Stinurt!
Fick sjukskriva mig idag. Har en otrolig slemhosta och kan knappt prata. Precis som om allt slem satt sig på stämbanden. Med tanke på att bönan inte har nån navelsträng till mig än, eller vad man ska säga, så kan väl den inte påverkas av förkylningen? Eller? *orolig
Jag har inte berättat för min pappa.. Men känner att det kvittar. Han brydde sig inte i våras när min bror först försökt få tag på honom i 1 veckas tid, sen skickade han ett sms där det stod att pappa skulle bli farfar. Vilken dag som helst nu föds min pappas första barnbarn, men han har inte sagt ett pip till min bror, inte ens skickat iväg ett grattis. Dock ska v i berätta för gubbens familj på julafton... Känns väääldigt nervöst! Då hans familj är väldigt kristna, speciellt hans mamma, så vet jag inte hur speciellt hon kommer att reagera. Hon vill helst att vi ska gifta oss innan vi flyttar ihop. Dock har hon ett hjärta av guld, bara hennes tro som är lite gammal :p