Inlägg från: Ella Jade |Visa alla inlägg
  • Ella Jade

Juli bebis 2012

Tolle83 skrev 2011-11-07 17:30:19 följande:
    När jag fick mitt 2a mf, nu i juni, så fick jag knappt + på stickan, och hCG visade ynka 3 så de va så tidigt att hade jag inte testat då hade jag inte vetat oom att ja fick mf.. Men är man tesotman och försökt i nästan 3 år så testas här för fullt dagarna innan BIM..
    Men då hade jag inte alls ont och jag blödde inte alls speciellt mycket..

Hoppas de löser sig!
    Okej.. Hmm. Men mina test blev bara starkare o starkare efter det första testet när jag plussade första gången. Känns som det iallafall inte borde blivit starkare nu om det nu vart missfall då för några veckor sedan. Då var det supernegativt. En vecka senare, dagen efter nidblödningen vart det svagt streck iallafall, och digitaltestet visade ju 1-2 veckor gravid, och det stämmer överens med att jag då hade blivit befruktad 2 veckor innan på äggossningen. Så de känns inte så. Och då hade jag inte ens ont. Men nu onsdags vart det iaf lite mer blod o lite smärta.
  • Ella Jade
    JonnaA87 skrev 2011-11-07 17:31:11 följande:
    Ella jade hur mycket blödde du? Hade du ont i magen? Har nämligen lite molande värk i magen och så kom d en liten skvätt brun aktigt blod innan men tror d slutat...
    Jag har inte haft molvärk lr nått sedan jag plussade. Men i onsdags, ca 1 vecka efter plusset så fick jag smått växt/mens värk på eftermiddagen. Men det jag reagerade på var ryggvärken (haft ryggont sedan tidigare) men det var lixom mer, och huggande. Inte så jättemkt, men kom och gick smått under dagen.
    Det var vid läggdags när jag kissat o då såg lite blod på pappret. Inte alls mkt, täckte inte ens hälften av pappret lixom. Men det vart rött/rosa.

Dagen efter när jag vakna var all värk borta nästan och ingen blödning alls. Bara som en 50-öring brunt (gammalt blod). Sen inget mer alls efter de, varken blod lr värk.
  • Ella Jade
    MollyMiranda:

Ge inte upp hoppet! Det behöver inte alls betyda något negativt. Visst är det rätt vanligt, men ännu mer ovanligt att få missfall och jag vet många många som blött, tom med störtblödningar och allt har vart hur bra som helst! Det är väldigt vanligt med blödningar fram till vecka 12, och det har gått jättebra för väldigt många. Man vet aldrig.. förräns man vet om man säger så. Så våga tro lite till iallafall.. jag vet hur jäkla jobbigt det är, men försök iallafal tills du vet säkert..

Håller tummarna för dig!! Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    Mysmamma70 skrev 2011-11-07 18:26:59 följande:
    Ella - jag mår ganska ok, min man jobbar så jag kan inte gråta ut i hans famn utan måste ta hand om mina småttingar.

Men när de har lagt sig ska jag äta en stor chokladkaka och gråta ut...

Hur mår du?
    Känner precis som du.. jag är väl mer chockad på ngt sätt, gråtit en del, men känner inte så mycket.. förmodligen för att jag innerst inne har en gnutta hopp ändå. Just nu hoppas jag bara på att det INTE är utomkvedshavandeskap iallafall så att vi får försöka direkt igen..

Ja, en stor kladdkaka skall jag baka sen o frossa.. Precis vad jag hade tänkt. Hoppas det ordnar sig för oss och de andra.. {#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    Mysmamma70 skrev 2011-11-07 18:35:07 följande:
    Jag känner inte heller så mycket och lite hopp har jag kvar, men jag känner ett starkt behov av att släppa ut tårarna som bränt under ögonlocken hela dagen.

Så typiskt att min man jobbar också, vi se inte förrän imorgon kväll när jag slutat jobba, förutom när jag lämnar barnen till honom på jobbparkeringen imorgon bitti... hade önskat mig hans varma famn ikväll!
    Åh, jag känner med dig.. Hoppas du får gråta ut snart! Hoppas det känns en smula bättre efter att du fått frossa choklad och gråtit ut lite själv iallafall.. Hjärta
  • Ella Jade
    Mijab skrev 2011-11-07 18:42:20 följande:
    Jag håller tummarna o känner för er ni alla som har fått småblödningar!! Jag hoppas allt går bra för mina tjejer
    Tack min älskade.. HjärtaHjärtaHjärta
  • Ella Jade
    FRÅGA: Är det någon som vet vad läkaren menade när hon sa "du har iallafall tumm slemhinna", tror jag hon sa, nått sånt.. är de bra, dåligt, vad menas det ens?
  • Ella Jade
    Mijab skrev 2011-11-07 19:00:45 följande:
    Ella jade har du googlat upp det? Jag gjorde det men hitta inget :(
    aaa fast jag hittar inget vettigt alls. Vet inte vad det innebär liksom? :/
  • Ella Jade
    vädursflicka skrev 2011-11-08 08:23:34 följande:
    Ella Jade: Håller tummarna för dig idag, för du skulle väl på ett till UL?? Hoppas du får bättre besked där...!
    Tack söta! Stämmer helt, om en kvart drar jag.. förväntar mig inte att något plötsligt skall dyka upp denna gång, men kanske kan jag få lite svar iallafall. För min blödning stämmer inte alls överens ngnstans med ett missfall. Blödde liksom en, två tesked! Thats it. Men vi får se vad denna kanske har för teorier. Tack för tummarna, de behövs alltid ändå Skrattande {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Juli bebis 2012