Gurkburk skrev 2011-11-08 12:56:11 följande:
Jag fick en blödning igår kl 14. Vet inte hur mycket det var för jag såg det först när jag slängt pappret i toaletten, men pappret var ordentligt rödfärgat. Inget i trosorna varken då eller senare. De närmaste timmarna efter blödningen kom det svagt och urvattnat på pappret för att sen försvinna helt. Igår kväll, inatt och på morgonen fanns inte ett spår efter blödningen. Läkaren såg inget blod, men det kom lite rosafärgat på instrumentet han använde så han kunde konstatera att det varit en blödning som avstannat. Han kunde inte se var den kom ifrån. Slemhinnan var som sagt tjock, vilket är positivt och han såg något som kan vara en graviditet. Nu är det bara att vänta och se, olidligt.
Självklart ska du stanna i tråden! Jag vet inte om jag klarar det om det nu är missfall på gång, men om du orkar det är det ju enbart roligt att ha dig här och höra hur det går för dig.
Okej, hade du ont nått då? Men är missfall verkligen med så lite blod som vi haft? Konstigt. Men så kanske fallet kan vara.
Aja, men om tjock slemhinna är bra då är det bara konstantera MF för mig, mitt var tunt tror jag hon mumlade utan att ge en förklaring. Jag håller tummarna för dig iallafall!
Jag får se om det blir jobbigt eller inte, om inte, hänger jag gärna kvar, kommer vara så tomt annars..