Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Min tapp var trappformad i v 25, när jag blev sjukskriven. Läkaren sa då att det kunde vara så att man öppnade sig i den yttre munnen men att det tog längre tid att den inre öppnade sig.. Och att det först när både den inre och yttre munnen var öppen som det räknades att man var "öppen".. I v 25 var jag väldigt nöjd med att den bara var trattformad..!
    Men nu och för dig borde det ju betyda att tappen har börjat sitt arbete till att utplånas helt! Spännande!

• grahnkotten

Trolla75: blev lite sugen på boobs amningskläder, hur är dem i storleken? Vet du om dem säljs även i affärer, har bara hittat dem på nätet!

• grahnkotten

Jag var inne på tradera och kikade och det fanns massor! Mn så blev jag lite osäker på storlekarna! Svårt att veta nu förtiden vad man har för storlek! Men om man betalar en billig peng är det inte så farligt om det är lite för stort eller litet!

• grahnkotten

Oki, då ska jag shoppa loss lite nu! :) längtar lite tills man kan köpa vanliga kläder! Men det kär nog dröja lite till...!

• grahnkotten

AAEV å froggyL: håll ut, snart mycket snart har ni era bebisar i famnen! :) men förstår att det måste vara väldigt jobbigt att gå över så länge, fasar för det själv också!

• grahnkotten

Lycka t eken!

Själv ligger jag m molvärk sedan 2 h tillbaka! Har tagit en Alvedon, men kan inte somna om..tänk om det kunde vara på riktigt, men det är väl dumt å hoppas (37+0). Ska försöka å slappna av och sovs nu!

• grahnkotten

Emmizen, va skönt att ni har fått komma hem! :)

Engla80: lycka t och hoppas inte det avtar nu!

Själv blev det ingen sömn inatt, utan ihållande molvärk i rygg, ner i benen och i ljumskar m sammandragningar på det! Inga regelbundna värkar och nu har jag kunnat sova några timmar, vilket var skönt! Molvärken är kvar, alvedonen tar inte så vi får se..ska försöka vila under dagen och se om det lägger sig eller ökar i styrka!

• grahnkotten

Tack för alla lyckönskningar! Nu verkar det som om allt har avstannat så jag får nog snällt vänta en tag till! Hade önskat att kroppen inte luras på detta vis hela tiden! Vill att det ska vara på riktigt!

Svar på tråden Juli bebis 2012