Juli bebis 2012
Maho81: det har jag också! Har funderat på det, har haft det i ett par dagar nu och funderar på om det är slemmisen som lossnar i omgångar.. Läste också att det är vanligt m kraftiga flytningar i slutet av grav!
Maho81: det har jag också! Har funderat på det, har haft det i ett par dagar nu och funderar på om det är slemmisen som lossnar i omgångar.. Läste också att det är vanligt m kraftiga flytningar i slutet av grav!
Då tror vi på slemmisen! :)
Grattis chess07 till pajken! :) mys på!
Maho81: jag har också 31/7 så vi får se vem som får träffa bebis först! :)
Nu har det som tur väl är lugnat ber sig hos mig, hoppas att det fortsätter så ett par dagar till så kanske jag hinner bli lite piggare och hitta modet igen! :)
Nu lägger jag mig snart ner och gråter.. Har under gårkvällen å i natt utvecklat samma skit i andra örat.. Känner samtidigt att Molvärken ökar på i kraft, men som tur är håller sig sammandragning borta! Puh, ge mig kraft. Hoppas att min latensfas är låång å att min läkare idag har mirakelmedicin mot andra örat!
Tack snälla för att uppmuntrande ord! Har varit hos min läkare nu och det såg bättre ut i örat, fick lokal antibiotika i örat. Det andra örat hade tyvärr börja krångla också och visade på samma sol i andra, som tur var så kom jag dit i tid så behandlingen kunde starta direkt! :)
Så förslag på sovställningar mottages tacksamt: kan inte ligga på rygg, mage eller på någon sida.. Halvsittandes kanske? Får prova det idag! :)
Nu börjar det närma sig slutet av Juli och vi har inte långt kvar någon av oss! :) snart har vi alla våra bebisar här!
Juliaannaeva: jag hade ringt in och kollat m dem, om inte annat för att få lite konsultation kring när dem vill att du ska komma in eller inte! Å lycka till, nu verkar det vara på G! :)
Smulan: hoppas det går bra imon!
Wow, det gick fort! Grattis woogie! Vilken tur att ni åkte in som ni gjorde! :)
Juliaannaeva: lycka till! Heja heja! Snart är bebis här!
Idag går vi in i v 40 (38+6), nu börja det närma sig på riktigt! Mina öron börja bli bättre, smärtan har minskat mycket så nu hoppas jag att hörseln kommer tillbaka, svullnaden försvinna och att varet sluta rinna snart!
Blir glad i hjärtat när vädret är så fint! Sol, sol, sol! Ska nog lägga mig under äppelträdet och njuta resten av dagen! :)