Juli bebis 2012
Det märks att man inte är på banan ännu när jag inte är sugen på något att äta alls. I vanl
Fick en lista med mig hem från barnmorskan på saker som vi ska ha med oss till BB. Där står det hjämmössa, har inte hittat några i butiker, tyvärr.. Men hittade en idag på lindex webshop. Men är det det någon som har koll på huvudstorlek? Man ska välja storlek och jag har ingen aning om vad som är lagom.. Någon där ut med erfarenhet?
Lycka till! :)
Vi ska vara hemma hos oss, så inga problem.. Har BF 31/7, så vi har bestämt att han ska vara nykter fr efter midsommar! Men ni får säkert se en augusti bebis här också även om jag gärna se att det blir i mitten av juli...
Grattis! Vad skönt att allt gick bra! :)
Jag har köpt amningslinne på HM, har iofs inte provat dem i amningssituation än..! Men blev rekommenderad av en kompis som använde dem som bh de första tiden! :)
Owner;
Jag har inte haft något problem med svullnad tidigare men sedan i veckan är händer och fötter svullna.. Spränger som bara den i dem! :) jag vattnar dem med iskallt vatten, ha dem i högläge så ofta det går och försöker dra ner på saltet! Hinkar vatten också! Men jag är känslig mot värme, så tycker det kan bli svalt igen..! :)