Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Nilepile: jag har haft många dagar m onda förvärkar som har hållet i sig hela dagar och som sedan plötsligt försvinner., men om drm ökar i styrka eller blir regelbundna ska du ringa in, eller självklart om dur orolig själv! Bättre att rådfråga en gång för mycket!

Juliaannaeva: hoppas det tar fart snart igen, då du slipper vänta på igångsättning! Det är så olika m regler. Här i Jönköpings landsting blir man igångsatt 24 h efter att vattnet har gått för infektionsrisken!

• grahnkotten

Maho81 å millifjor: vi får kämpa tillsammans nu det sista! Nu är öronen bättre å jag börja längta efter bebis igen... Försöker Tänka positivt: det är MAX 3 veckor kvar tills vi får träffa bebis! :) ska försöka njuta av solen idag, el iaf i skuggan under äppelträdet!

• grahnkotten

Det känns skönt att vi är några kvar iaf! :) vi får se till att föda på samma dag så det inte blir någon kvar sist! :)

Det där med att byta varandras krämpor kanske hade varit bra, så det blir lite ombyte! Haha! :)

• grahnkotten

Åå, jag har också lagt mina fötter i en KALL balja m isbitar i! Tog också i lite linement i vattnet å det är att rekommendera! Såå skönt för fötterna! :)

• grahnkotten

Nytt besök hos BM idag v 40 (39+1):
    Sf-mått: 36 cm hade inte ökat sedan förra gången
    Hjärtljud: 150
    Huvudet fixerat!
    Blodtryck: 150/95!! Bm blev orolig och tog en massa prover, ingen äggvita i urinen.. Ska tillbaka imon å kolla igen.. Har lite svårt att bedöma huvudvärken då jag har ont i huvudet fr öronen..! För min del spelar det ingen roll länge, sa att dem gärna på sätta igång mig om det ska börja krångla.. Vi får se! Nu väntar skuggan å solstolen!

• grahnkotten

Anjiali: tack, är lite nervös.. BM ringde tillbaka igår och värderna var lite förhöjda så jag ska på kontroll varannan dag nu och sedan blir det besök/kontroll på förlossningen när jag är i 40+0 (onsdag)

Jag har inga tidigare barn därav ingen 9 åring hemma.. Men jag fick bröst väldigt tidigt, 9-10 års ålder och mens när jag var 10 år.. Så det är ingen konstigt tänker jag mig, mer än lite tidigt! Vi kommer in i puberteten olika, så det är säkert helt normalt! Men förstår att det är jobbigt, särkilt m en liten bebis hemma.

Svar på tråden Juli bebis 2012