Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Vilken fin mage, fru Sandra!

Spenderade 1,5h på gekås igår, effektivt om jag själv får säga det! Hittade en massa fint! :) kroppen var slut efter detta och maken tyckte också att det räckte! ;) skönt att ha allt småplock å stora saker färdigt!

• grahnkotten

Välkomnar idag v 34(33+0)!
    Har njutit av några dagar i stugan, utan uppkoppling t nätet och m sol och värme! Nu väntar några intensiva dagar m 2 studenter på olika dagar, profylaxkurs, titta på studentbal och tillsist ett bröllop på lördag! Hoppas jag hittar energin och att dagarna går bra!

• grahnkotten

Har varit på andnings- och avslappningsutbildning! Mycket givande. Annars är det fullt upp här nu! Längtar t nästa vecka då det lugnar ner sig!

• grahnkotten

Jag har också gjort regelbundna undersökningar av tappen fr v 25 pga kraftiga sd. Min bm sa också att det är olika i olika landsting hur generösa dem är med att undersöka detta!

• grahnkotten

Jag hat också haft förvärkar under 2 nätter, är i 33+5.. så tycker nog bebisen får vänta lite till! Nu blir det äntligen lite vila för mig! Helgen som har gått har varit helt vansinnig m 2 studenter, 1 bal och 1 bröllop! Så kanske inte så konstigt att förvärkarna kommer...! Men i veckan ska jag ta det lugnt! Imorgon ska vi t förlossningen på besök, ska bli spännande! Ha en bra söndag!

• grahnkotten

Ålder: 26 år
    Gift med pappan t barnet sedan 1 år tillbaka (imorgon), har varit tillsammans i 8 år. 
    Jobbar som sjukgymnast på en vårdcentral.
    Bor i villa i Värnamo, ligger i småland, 7 mil söder om Jönköping.
    Första barnet för oss båda. 
    Drömmer om att flytta ut till landet och att där kunna bo nära min släkt. Drömmer mycket om vår lilla familj som snart ska få sin början!
    Intressen: Naturmänniska, älskar att vara ute i naturen och att träna. Tränar mest löpning, styrketräning och olika pass typ bodypump och Core. Är också en pysslig person, som gillar att virka och dona hemma!

Så roligt att lösa om er alla! =)

• grahnkotten

Millifjor: kontakta arbetsterapeuten på din vc så du kan få skenor t handlederna! Så minskar smärtan!

• grahnkotten

Då var det dags för kontroll hos läkaren igen för att mäta tappen! Och det såg jättebra ut idag, den hade växt lite sedan förra gången och var inte påverkad längre! Skönt! Men hon sjukskrev mig 2 veckor t iom att det inte är så långt kvar och sedan tar jag ut semester resterande tid!

Vi har också varit på studiebesök på förlossningen och BB idag! Kändes skönt att få se hur det såg ut och hur allt fungerar! :) pappan fick prova lustgasen ;) det har börjat kännas så nära nu.. Är väldigt förväntansfull för allt som ska hända!

Idag har jag och mannen 1 årig bröllopsdag, så det blir lite god middag! Innan dess ska jag hänga upp alla bebiskläder som jag har tvättat, mysigt!

• grahnkotten
    AAEV skrev 2012-06-18 17:35:43 följande:
    Grattis på bröllopsdagen grahnkotten!! Ja och till mig själv som också har bröllopsdag idag :)
    Tack, och grattis själv! 
    FruSandra skrev 2012-06-18 17:16:46 följande:
    Idag va ja hos bm. Allt är toppen och vi skrev en sammanfattning av graviditeten :)
    När ja kom hem fick ja ett ryck och klippte gräset!!! Gaag! Ja kommer ligga för döden senare...
    Men tänkte att bebis kanske ville titta ut lite tidigare... Ja är så sjukt less nu och han är ju klar.. Känns som han bara åker snålskjuts på mej nu :)
    haha, jag förstår dig! men nu är det inte långt kvar och den kommer ut när han är redo! =) 
Svar på tråden Juli bebis 2012