Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Jag dricker en kopp om dagen, men har tänkt att öka t 2 koppar nu. Ha druckit i 1,5 v nu! Jag har försökt att googla lite om det och det som jag har hittar har varit att man successivt ska öka mängden man dricker upp t 3-4 koppar/dag! Men sen om det är rätt eller fel... :)

• grahnkotten

Grattis! Hoppas allt gick bra trots att du fick föda hemma och att du hade svägerskan i närheten så du slapp vara själv!

• grahnkotten

Grattis till tösen! Förstår att du varit orolig, vilken tur att det löste dig till slut! :) håller tummarna att vikten pekar uppåt snart!

• grahnkotten

Jag har fått mycket förvärkar av mitt te, kommer efter ca 1h.. Märker också att bebis är mer igång.. Men känner mest om jag är hemma och vilar! Har druckit någon dag precis innan jag ska iväg och då har jag inte upplevt någon speciell effekt! Men tänker att det är en kropp man har att göra med och en stor muskel, så inte så konstigt om det varierar eller om det är olika från person t person.. Beror säkert på hur känslig man är och säkert om man "tror" på det eller ej.. Är likadant med tens och akupunktur. Endel är väldigt mottagliga och andra inte alls..

• grahnkotten

Smulan12: vad mysigt att komma hem! Njut nu ordentligt av er lille prins! :) så väntar vi vidare!

• grahnkotten

Woogie: jag jobbar som sjukgymnast annars och där ger jag ofta tens mot ischias och även annan ryggont! Men det försvinner tyvärr inte men man lindra smärtan.. Många upplever att det är mkt behagligt när man har den igång och sedan en stund efter.. Men det gäller att också försöka undvika det som gör mest ont, och det är inte det enklaste alltid! Särkilt inte när "allt" gör ont! Lycka till, hoppas den gör lite lindring! Innan den kommer kan du prova värme alt kyla på området det brukar hjälpa bra också!

• grahnkotten

Jag har också ökade ilningar och tryck neråt, men tror endast det är bebis som trycket på.. Kanske kommer åt någon nerv ibland eller urinblåsan!
    Inatt jägare jag sovit så dåligt, vaknat hur många gånger som helst. Svettas som en gris, och illamående..! Blä! Hoppas dagen blir bättre! :)

Svar på tråden Juli bebis 2012