Inlägg från: chess07 |Visa alla inlägg
  • chess07

Juli bebis 2012

Grattis till nya bebisar! !

Går in i v 40 idag! Känns som att kroppen ändå börjar förbereda sig för det som komma skall men de lär nog dröja innan det händer något!
    Idag får den gärna hålla sig kvar så den slipper fylla samma dag som sin mamma Flört

• chess07

ojoj va mycket bebisar det kommer nu!
    Grattis!!!

bf -5 idag, tryckande värme i dalarna så idag är fläkten en god vän!

• chess07
    anjiali skrev 2012-07-07 13:55:58 följande:
    Vad fin hon är maryveken.

Någon mer än jag som har svårt att komma till ro ??? Borde vila men känner mig rastlös och lite orolig på nått vis.
    Blir lite små Depp på att känna så här.
    samma här! känner mig rastlös och vill bara att förlossningen ska sätta igång så man får träffa pyret någon gång... bf -5 idag, hur ska de gå om man går över 2 veckor?! sambon kommer bli tokig på mig...!!
  • chess07

Grattis till lille Gustav!! 
    här är det bf -4 nu och ingenting händer. har fortfarande slemmiga flytningar till och från som ja haft i 2 veckor! tycker det borde ge resultat nu..!
    dåligt väder idag så de är inneslappardag, lite långtråkigt, bakar lite bröd och sen går vi väl med vovven en längre tur sen igen.
    börjar bli svårt att fylla dagarna med saker att göra... längtar efter bebis samtidigt som både jag och sambon njuter av den lediga tid vi har ihop nu! :)

lycka till alemonia!! 

• chess07
    eken skrev 2012-07-08 15:36:53 följande:
    Grattis till alla nya bebisar. Längtar så mycket själv tills jag får träffa vår knodd.

Har fått ett stick på foten (tisdags) och foten är såå svullen. Herregud, trodde inte att foten kunde bli svullnare med tanke på graviditeten. Fått antibiotika och väntar bara på att svullnaden ska gå ner...inte behöver jag väl ringa förlossningen, dom kan väl inte göra så mkt? Är på BF+5
    Du har inte fått en inflammation i foten då? Är den bara svullen eller är den röd och varm också?
  • chess07
    eken skrev 2012-07-08 16:13:17 följande:
    Den är både varm och sen runt sticket är den röd-blå. Så fort jag går så svullnar den upp ännu mer så det är verkligen högläge som gäller för mig. Tänkte ringa min BM i morgon både för att få in penicillin kuren i min journal och för rådfrågning
    det låter absolut som du fått en infektion i där. Fortsätt med högläge och imorrnbitti ringer du som du säger till bm.
  • chess07

Grattis till alla nya bebisar!!
    Undrar när vår kommer vilja titta ut! Bf-3 idag så får väl gott räkna med ett tag till...! Rynkar på näsan
    Just nu regnar det hela dagarna här i Falun så de vore toppen om bebis ville komma ut nu! Är svårt att fördriva tiden i regnet...
    Idag har ja bakat kärleksmums i tidsfördriv! Tungan ute
    Känner bara kraftigare sammandragningar emellanåt....

• chess07

Vilket bra tips angående napp! Har nappar hemma utifall att det kommer behövas!

En fråga till er erfarna Glad
    Har sedan igårkväll tätare och starkare sammandragningar (v 39+4 idag) med molvärk till och från. Jag märker att intensiteten på sammandragningarna är annorlunda. Inatt fick jag ta alvedon för att kunna somna. Känns lugnare idag men dem är där. Blir emellanåt ett ökat tryck nedåt också.
    Vad tror ni, kan det vara så att det börjar närma sig? Eller ska man behöva stå ut med det här på övertid mån tro?

• chess07
    anjiali skrev 2012-07-10 15:13:10 följande:
    Ok nu hickar det i magen och buffar lite
    va skönt att de rör sig lite så du inte behöver oroa dig!
    Har varit väldigt lugnt sista tiden i magen här med, men så länge man känner av någon slags rörelse tror ja det är lugnt.

Hoppas ni har rätt angående att de kan vara nära! Bara att hålla tummarna Tungan ute
Svar på tråden Juli bebis 2012