Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juli bebis 2012

Har också annan pappa denna gången. Har inte tänkt på att det kunde vara anledningen till skillnaden men det låter ju logiskt.
    Ja mannen är sexgalen och inte blev det bättre när jag blev gravid. ;) Han älskar att magen är stor och rund och att brösten växt. Dessvärre tycker han också om att rumpan och låren blivit större. Han vill gärna klämma men jag vill helst inte bli påmind om eländet. ;) Haha

• Sladdis

Haha. Ja innerst inne är jag nöjd och myser. ;) Härligt med män som våra! :)

• Sladdis
    Trolla75 skrev 2012-02-14 11:26:52 följande:
    Endast en vuxen!? Man är ju oftast två föräldrar?

Jag tror inte jag får någon kallelse efter som jag ringt och bokat tiden själv...
    Hos oss är också bara en vuxen välkommen. Självklart räknas inte mamman utan det är en vuxen utöver den gravida.
  • Sladdis

Maryveken: Bra stödstrumpor kan man köpa på Apoteket fick jag nyligen reda på. Ska själv köpa där.

• Sladdis

Vi har också bestämt namn. Pojken kommer att heta Kian. Vet inte varför jag fastnade för det men jag blir inte av med det. hihi. Det tog dock ett tag att övertala mannen om att det är ett ok namn. Flört

Min graviditet är inte snäll, men det var inte de två andra heller. Mår fortfarande illa nu i v. 21 och fogarna gör ont till och från. Inatt kunde jag knappt sova så ont det gjorde men ibland är det ok. Längtar till juli.Hjärta

• Sladdis

Charlottetott: vad kul att din son heter Kian. :) Kul med lite ovanliga namn. Fastnade för det första gången jag hörde det.

• Sladdis
    Charlottetott skrev 2012-02-29 08:05:44 följande:
    Jaa, vi hade verkligen inga pojknamn alls men så läste jag en tråd om Linda rosing som döpt sin son till kean, och där kom stavningen Kian upp. Nämde de för mannen och sen när de blev enpojk och dom fråga va deskulle bli så kändes de rätt självklart med Kian eftersom vi inte hade något annat vi gillat båda två. 

• Sladdis
    froggyL skrev 2012-03-05 11:17:41 följande:
    Jag e så trött å ledsen. Det känns så motigt. Borde egentligen äta min dep.medicin, men vill inte i samband med graviditeten. Vill bara sa täcket över huvudet. Ska strax jobba, har lucka på jobbet. F-n vad jag vill skita i de här. Men jag blir ju ledig lång tid snart, eller ja, ledig och ledig. Bort från jobb iaf. Suck. Behöver stöd å pepp men det är ont om det.
    Usch vad det låter jobbigt! Skickar styrkekram!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Sladdis

Hej alla! Har inte skrivit på jättelänge men ni kan tro att jag läser varje ord ni andra skriver.Solig Gick in i vecka 24 igår och tycker också att tiden går fortare. Mitt nästa besök hos BM är också den 3:e april. Är också alldeles salig över att mitt illamående plötsligt gick över förra veckan och jag slipper ta mina lergigan mer.Skrattande Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg!!!

Svar på tråden Juli bebis 2012