Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Knip!
    Jag brukar knipa ca 10 ggr och håller då ca 2 s. Sedan brukar jag också hålla5-7 s och upprepar 5 ggr.

Imorgon ska vi åka t fotografen å ta kort t tidningen! Tänkte passa på nu när mannen också är hemma!

Jag ammar inte heller järnet på kvällarna utan han får äta när han är hungrig.. Vissa kvällar vill han bara ligga vid bröstet å andra kvällar sover han och vill inte äta..

• grahnkotten

Godmorgon tjejer!
    Min lille skrutt har haft en riktigt dålig natt, han ålar sig och tar i och blir ledsen! Så natten har inte innehållit många timmars/minuters sömn! Jag vet att miniform/magdroppar har diskuterat massor här, men jag skulle ändå vilja fråga vilka ni skulle rekommendera? Sempers magdroppar eller miniform? Min BM ville helst inte att man skulle testa båda samtidigt..!

• grahnkotten

Tack för svaren! Det var precis så jag tänkte, att dem fungerar olika.. Vi köpte miniform och tänkte prova första och sedan lägga till sempers droppar! Hoppas han blir lugnare i magen! Han är lugn idag, så funderar på om det var något jag åt igår..

• grahnkotten

Jag har också haft en pratkvarn i 2 nätter! Han kommer inte till ro och är super pigg mellan 00-07, fäktas och skrattar med världens största ögon! Supermysigt, men hade tyckt att det var ännu mysigare om det var på dagen! Hoppas verkligen att det är väldigt tillfälligt! Idag gav jag upp vid kl 6, klädde på mig och satte honom i bärsjalen! Där somnade han efter 30 min och sedan la vi oss i soffan och sov! Skönt!

• grahnkotten

Härligt! Då håller vi tummarna på att det fortsätter så!

M har också sovit bättre men somnar bara i mammas famn el vid bröstet! Men är nöjd m att han iaf sover!

• grahnkotten

Jamtlandsstaus: det undrar jag också! Det står på hemsidan står det att den ska finnas under streckkoden, men jag hittar inte någon kod där...

Svar på tråden Juli bebis 2012