Juli bebis 2012
Psd: plötslig spädbarnsdöd.
Psd: plötslig spädbarnsdöd.
Idag välkomnar jag v. 27 (26+0).
Har redan ångest för glykosbelastningen jag ska göra på valborg. Haha, det är ju flera veckor dit. Jag gjorde det för 15 år sen och då hade mitt graviditetsillamående inte försvunnit än så jag kräkte och tyckte att sockerlösningen var det äckligaste jag smakat. För 10 år sen när jag fick tvåan sa de att man bara gjorde glykosbelastning vid första barnet så då slapp jag. Nu har man ändrat sig och gör även på omföderskor. Nu har jag inget illamående kvar så jag hoppas att jag inte upplever det som så äckligt denna gången.
Ha en trevlig påsk alla!!!
SaJo81: grattis till jobbet. Trygghet betyder mycket. :)
Jag tycker Felicia är fint. Hade inte brytt mig om att djuren heter så.
Själv ska jag få en pojke och vi har till 99% bestämt att han ska heta Kian. Vet inte var jag fått namnet ifrån men jag bara föll pladask.
Snoffsan: vilken kärring!!!:(
Vi hade världens tur när vi var på rul. Vår MVC hade precis köpt in en 3-d maskin och BM frågade om vi hade bråttom för hon skulle gärna vilja träna lite extra. Vi hade inte bråttom så vi var där en hel timme medan hon experimenterade. Det var jättehärligt att se honom så mycket. Dessutom tog hon inte betalt för bilderna för hon tyckte att de blev lite oskarpa. Jag tyckte de blev jättefina iaf.
V. 29 idag!
Välkomnar v. 30 idag!!!