Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Vermilion: Beklagar! Fy vad jobbigt med din mamma. Skönt att du var med henne när hon gick bort iaf. Många kramar till dig!!!

• Sladdis

Snoffsan: Tack!:) Jag såg hur det glänste ytterst lite på ena bröstvårtan så då klämde jag fram mer. Först var det genomskinligt och sen blev det vitt. Då gjorde jag likadant på andra bröstet och då kom där likadant. Hoppas du kommer att kunna amma på båda brösten!:) Håller tummarna.

• Sladdis
    vermilion skrev 2012-05-14 11:12:08 följande:
    Men guuud. Var på TUL idag, vecka 30+0. Och dom hittade en snopp på flickan i magen. Överraskning!
    Nu sitter man med två påsar flickkläder.
    Hihi. Grattis!!!!{#emotions_dlg.flower} Hoppas de inte sett fel på mig för jag har köpt en hel del pojksaker!!!Förvånad
  • Sladdis
    anjiali skrev 2012-05-15 07:22:52 följande:
    Ny dag och fortfarande tok förkyld. Blir så frustrerad, har varit konstant sjuk denna graviditet. Började med tok illamående. Sen var min man bortrest på andra sidan jorden i fem 1/2vecka och jag var själv med barnen som blev sjuka. Dagen innan nyår fick vi vattenkoppor så vi satt här själv. Sen magsjuka allihopa osv... Har precis blivit klara med halsfluss så blir jag förkyld. Fogarna bråkar så jag kan inte ta mig runt så bra. Känns som om jag varit instängd här i huset sen i julas med två barn som bråkar rätt bra. I vanliga fall har jag stort träningsbehov och är social. Nu sitter jag här ensam och känner att jag blir mer å mer deppig .
    Dålig dag idag sorry ....vill bara kunna ge mig ut på en promenad eller ut å träffa folk.
    Kilorna bara ökar på grund av allt stillasittande.

Hoppas ni andra har lite bättre humör.
    Usch, låter jobbigt!!! Skickar styrkekramar!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Sladdis

Snoffsan08: Ja, det blir en väldig omställning när man var säker på att det inte skulle fungera. Fast som din läkare sa så är det ju inte säkert att det kommer att fungera i slutändan så det är bara att hålla tummarna.:)

• Sladdis

Snoffsan08: Jag känner precis som du!:) Vet varken ut eller in. Absolut måste vi uppdatera varandra om hur det går.:)

• Sladdis

Down under: Tack för ditt inlägg om brösten. :) Bra att veta så man kan vara uppmärksam på när brösten inte räcker till längre. Så slipper man bli orolig när de plötsligt kanske skriker mer och inte går upp som de ska och då komplettera på en gång.

Svar på tråden Juli bebis 2012