Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

Herregud, jag bet inte vad vi skall göra, Lea vill aldrig somna. Hon vill knappt sova middag nu får jag vagga henne i vagnen för att hon skall somna.

Nu är klockan 21:30 och hon vägrar somna. Försökt allt. Om hon ändå hade sovit ett tag sen då. Men hon skall ändå upp vid. 6:30 och imorse var det inte ens glatt när hon vaknade utan det började med gallskrik. Ni kan ju gissa vilka roliga dagar man har här då.

Förlåt för gnället men jag vet inte vad man skall göra. Hon sover bra när hon väl somnar men det är ju utmattande denna nattningen

• nilepile89

Jo vi testade det, det har även funkat innan. Vet inte varför det är såhär nu. Igår somnade hon 23 och vaknade 7 imorse.

Skall prova idag igen,. Tror inte det är tänder heller.

• nilepile89

Ja jag har alltid märkt det innan. Men nu trodde jag det var slut på dem. Och att trotsåldern står vi dörren ist haha

• nilepile89

Ja det är inte klokt va fort tiden går. 10 dagar kvar för Lea. Man märker verkligen hur de förändras och växer. Speciellt efter vi träffat 1 månad gammal bebis förra veckan. Mysigast är det nu när man verkligen får en massa kramar här hemma. Hon kramar alla mig sambon och speciellt katterna och farfars hundar. Hon blir förhoppningsvis en riktig djurvän :)

• nilepile89

Jag mår kanonbra denna gången oxå :) det gjorde jag med Lea med. Blir väl en flicka till antagligen. Dock jobbigare molvärk men annars ingenting annorlunda. Jobbigt för er som mår dåligt. :/

• nilepile89

Jag vet ! Helt sjukt på torsdag är det 1 år sedan jag blev mamma . Det känns som igår hon kom upp på bröstet. Mitt livs bästa år

• nilepile89
    SaJo81 skrev 2013-07-23 21:59:37 följande:
    Idag firar vi tvåårig bröllopsdag jag och min man :) och imon åker jag utan man och utan barn till Rhodos en vecka! Har aldrig varit där förr så det blir najs, letade med ljus och lykta efter någon sista minuten som INTE gick till Turkiet (det var inte det lättaste) inget fel på Turkiet men jag har vart där 5 gånger och syrran 4 gånger så vi tyckte det räckte nu, erfarenheter av Grekland har jag väl iofs, har vart på Kreta två gånger så det blir la ungefär samma nu kan jag tänka mig :) härligt bara att komma iväg och ligga på en solstol hela dagen utan att behöva kolla vad ungarna har för sig hela tiden men separationsångest har jag som faen! Nu ska vi fira bröllopsdag med lite fika och en film :)

Ha en underbar resa !
Svar på tråden Juli bebis 2012