Juli bebis 2012

Tror ibland att jag inbillar mig eller att jag bara tänker för mycket. Hmmm.
Ja spermierna överlever 3 dygn så det kan ju dröja innan de befruktar ägget.
Tokig i grapefruit just nu!
De blinkade i neon på Ica igår så jag har en hel hög på köksbänken.
Min aptit är också sådär, lite halsbränna men även en känsla av att inget riktigt smakar som det brukar.
Inget illamående och kan äta utan problem - men helst inte ofta eller stora portioner.
Har fått tid till inskrivning den 14/12. Pratade med min gamla BM och är riktigt glad att jag får henne igen! Men det blir långa veckor dit.
Någon skrev att för de flesta omföderskor går 2a graviditeten på rutin o är mer en lång transportsträcka. Men jag tycker det är minst lika nervkittlande den här gången. Tankarna maler, dagarna går snigelsakta och varje symptom analyseras. :-P
Lääängtar redan efter min nya knatte!
Grattis Mamma 0910! Underbart med fler söta julibebisar i tråden!
Jag mår fortfarande oförskämt bra - funderar på om jag måste göra ett nytt gravtest. ;-P Lite frussen och trött på kvällen. Det är allt. Peppar peppar.
Prova att äta ofta - småäta. Även om det bara blir t.ex riskakor eller vindruvor.
Ät innan du kliver upp ur sängen. Jag hade en låda majskrokar som smälte på tungan.
Tvinga dig inte att äta - lyssna på kroppen och är det t.ex bara vitt bröd som gäller då är det inte fel att bara äta det ett tag.
Mina egna erfarenheter.
Usch! Det är hemskt när man har ett lager badrumsmatta på tungan.
Grattis alla förlovade par förresten! Frånochmeddu och Johanna8206!
Vad blir först? Bröllop eller bebis?