down under skrev 2012-03-01 18:43:05 följande:
Ja precis det var den jag menade! Va synd!!!
Dom har precis dragit igång en lika dan kurs i Vänersborg fast på Måndagar, funderade på den först men jag drog på det så länge så den hann dra igång o nu e det för sent...
Måste ta tag i den här nu då innan det är försent där med.
Ja jag pratade med min bm på inskrivningen om att jag ville gå på gravid vattengympa och hon sa att vi skulle prata om det igen när vi ses nästa gång och att hon skulle anmäla mig då.
Ska dit på torsd och jag hoppas att det inte e fullbokat då för då blir jag arg på henne!
Är också vig som ett kassaskåp, haha! Kan va skönt att komma iväg hemmifrån lite och för hoppningsvis träffa lite nya människor. Är ju nyinflyttad här så känner ingen och det är jättejobbigt!
Och det skulle vara lite träning av bäckenbotten också o det är ju bra om man kan träna dom musklerna lite iaf minst 8 ggr.. haha jag är så dålig på att komma ihåg att göra det själv hemma!
När jag jobbar gör jag ju alltid kvällar/nätter så jag har lite svårt på så sätt.
Går du på MVC:n mitt emot busstorget? Det gör jag (vet inte om det finns fler?)
Tror inte man fick börja vattengypan förrän man va runt v. 30? Så än kan ju inte platserna vara tillsatta och jag ska ju inte dit till BM förrän om en hel månad! =(
michelodeon skrev 2012-03-01 19:11:43 följande:
Okej! Tror jag ska pröva

Har sånt där silvrigt paket hemma men då ska jag pröva det från hälsokosten istället

bra tips!
Ja inhandla kokosolja, nyttigt på alla sätt o vis och det finns många användningsområden. Det funkar jättebra att steka i då den tål värmen jättebra! Kyckling stekt i kokosolja är mumma...

Använda i bak, jag tom smorde in mig med kokosoljan hela förra sommaren och jag var brunare än någonsin

Skulle funka att även smörja in våra växande magar... Och så luktar man gott av kokosen!
Det finns både med smak och neutral, men själv föredrar jag den med kokossmak!