Juli bebis 2012
Wilma ammade jag fullt i 10 månader... & Vanna satt fast i över ett år, hon tyckte tutten va bäst i hela världen...
Men kommande blir nog bara ammad fullt i 7 månader, för sen är det tänkt att jag ska gå tillbaka till jobbet.
Wilma ammade jag fullt i 10 månader... & Vanna satt fast i över ett år, hon tyckte tutten va bäst i hela världen...
Men kommande blir nog bara ammad fullt i 7 månader, för sen är det tänkt att jag ska gå tillbaka till jobbet.
Med oss var det väl egentligen åldern som hade satt stopp, jag ser mig själv som 25 fast jag är låååångt över!!!
Så pga. åldern blir detta sista barnet, vågar inte chansa.
Piller har jag inte kunnat äta på många år då jag är otroligt slarvig med dom... Så om man ser tillbaka är alla mina 3 graviditeter helt oplanerade... men ack så välkomna!
Jag är lite frånvarande den här veckan... jobbar mina 3 dygn nästan på raken känns det som... är bara hemma för att vända, men ville kika in en snabbis... Jösses vad ni har skrivit!
I morgon kl 9 går jag av igen... då blir det lite mer tid för tråden...
Ha det så gott så länge!
Välkomna säger jag till alla nya
Vi har en supergosig Norskskogskatt, men både jag o tjejerna vill även ha en hund, men det blir ett starkt nej från pappa! Så än har jag inte kommit på hur vi ska gå till väga...
Kan ni inte lägga in och visa upp era husdjur i vår bildtråd!? Det skulle vara kul att ha det lite mer samlat... eller?