Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

Nu har jag varit hos Bm. Allt var bra >

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • froggyL

En timmas sömn på varje höft var inte fel! Uppladdning inför inatt? Hoppas går ju alltid ;)

• froggyL

Grattis momster och mijab :)

• froggyL

Jag deppade i förmiddags. Grät en skvätt för jag inte orkar va gravid mer. Bf+3 idag. Kändes riktigt skit ett tag. Idag har vi haft besök. Av en kompis å hennes barn. Höll på att bli galen tillslut. Barnuppfostran, vad e det!? Har inte lust å fostra andras barn, iaf inte i mitt trötta tillstånd. Och hon gnäller att hennes barn inte lyssnar mm...jag undrar varför!? Morr. Nu e jag helt färdig. Blir sängen strax, hoppas bara jag kan sova...men då kommer nästa problem...får ju så ont i höfterna. Varje gång jag vänder på mig på natten knäpper det till i höften och den nästan(?) hoppar ur led...skitläskigt. I natt orkar jag inte föda barn, men då kommer den väl bara för att...

• froggyL

Hoppas Emmizen! Spännande!

• froggyL

Ang BVC fick jag en lapp från mon bm om val av BVC. Förra gången tillhörde vi bara...men som det är nu har vi valt och när barnet sen är fött ska vi ringa dit, så blir det väl hembesök som sist. Har nu vilat bort en timma iaf från denna tråkiga gråa dag. De andra har varit på kalas och kommer närsomhelst. Det räcker med övertid nu. Blir ju psykiskt knäckt! Trots övertid 13 dagar förra graviditeten..

• froggyL

Lycka till Alemonia, hoppas på att det blir nåt nu då.

• froggyL

Oj, då var du trött. Hoppas att det var uppladdning inför förlossning :)

Svar på tråden Juli bebis 2012