Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

Jämtlandstaus- lycka till!!!

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • froggyL

Varit och handlat på maxi, inte hjälpte det heller. Får väl ställa mig och baka lite istället, så jag har nåt att tröstäta ;)

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • froggyL

Åh, lycka till ni som e på G :) hur många e vi kvar här i tråden som inte har fött än...som skriver aktivt...? Känns som om de flesta fött..men det är väl för att man hör till den skaran själv.... 2 dagar till BF! Lär ju gå över minst en vecka, eftersom det blev två sist...

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • froggyL

Grattis jämtlandstaus! Nu ska jag ta en runda på stan. Sov gott hela natten, efter jag väl fick sova för allt sprattel. Den var som galen igårkväll. Men tillslut så fick jag sova. Får ju så nedrans ont i höfterna bara!!

• froggyL

Står inte heller ut. Sååå less på skiten. Kommer deppa ihop på onsdag =BF. Trots att jag är mer beredd denna gången på övertid, mot förra gången. Skönt det är semester så jag kan stöna och klaga inför mannen :) just idag fick han dock åka iväg på utgrävningar. Hantog med sig dottern till farmor så jag fick vila. Och vad gör jag? Åker med mina föräldrar till stan och hänger i klädaffärer med reor jag inte kan handla på.... Men det blev en bra promenad...och nu har jag faktiskt sovit en timma i lugn och ro på mammas säng. Skönt med tystnad... Det blir det inte mycket av sen...

• froggyL

Oj oj grattis! E svägerskan barnmorska? Eller hur kom det sig att ni var hemma så länge innan ambulansen kom? Ville du föda hemma?

• froggyL

Oj oj, vilken historia. Skönt att allt gick bra!!

• froggyL

Grattis Haanaa! Skönt att hon mår bra. Min slempropp kommer nog i omgångar med. Väldigt slemmiga flytningar. Tyckte mig se lite rosa nyss. Hoppas på att det sätter igång inatt. Vill ju ha på BF...

Svar på tråden Juli bebis 2012