Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

Ja, jag hoppas det fortsätter..

SaJo81 skrev 2012-07-12 10:15:40 följande:
    kanske var värt färdknäppen då :P  

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • froggyL

Fler av er som provat färdknäppar? Som gått över tiden? Hur länge hade ni ont efteråt?

• froggyL

Aaaj, har fortfarande ont! Var nog en effektiv färdknäpp :)

• froggyL

AAEV: håller tummar å tår!

• froggyL

Klockan värkar och de kommer tätt. Men inte alls i den smärtnivån som sist. Vet inte hur jag ska tolka det, men får nog ringa ganska snart. Har intagit lite mat nu iaf, så nu e jag redo, och sista i neccessären packad. Här blire bebis ikväll eller imorgon :)

• froggyL

Ringt...trots 4 min emellan ska jag avvakta...de behöver bli längre än 30-40sek långa. Lägger det här av blir jag arg, men det känns inte som det :)

• froggyL

Hoppas och tror på att det inte lägger av när jag e på BF +8 idag. Men man vet ju aldrig... Insåg förut att det är fredagen den 13:e imorgon >

anjiali skrev 2012-07-12 15:01:36 följande:
    Hoppas det fortsätter !!! Jag hade var femte minut och en och en halv minut långa. Ringde barnvakt och förvarnade och då la det av . Idag är det jätte lugnt. Låt det inte bli så för dig FroggyL.
  • froggyL

Tack! E kvar hemma, men har precis skickat iväg dottern till föräldrarna. Splosch sa det förut så kom det vääääldigt mkt slem och blod i trosan. Den här färdknäppen hjälpte absolut nu när jag gått över tiden. Kommer med all säkerhet å få barn jag med snart :) var aldrig med om blod första förlossningen, känns lite läskigt, men e ju helt naturligt. Värkarna håller sig täta, mellan 30 ibland men mest 40-45 SEK långa. Aaaj, vääärk! Tillbaks igen, puh. Hoppas verkligen inte det blir lika långdraget som sist. Sommardahlia, kör så det ryker. Behöver ju inte va nåt avancerat ;)

• froggyL

Hi hi :) du e rolig du, men tänkte själv likadant. Det måste va mer pappagener i den här bebisen...som e dålig på å passa tider...

HannaVirrpanna skrev 2012-07-12 19:00:53 följande:
    Grattis Engla! Lyllos er som är på g! Jag vill också gå med i augustitråden! 39+0 idag! Inget slem, inga förvärkar, inga molvärkar... Ingenting!! Känns som att jag redan gått över. Bebisen måste komma den här veckan... Nästa vecka är jag inte redo längre. Barnet kommer att återvecklas och tillslut kommer jag märka en liten spermie hoppa ut och tillbaks till pappans trygga pung. Ut därifrån kom den utan problem, varför är den inte lika sugen på att komma ut nu då??? Tröttnat på uppgiften? Glömt den? Tidsoptimist? Varför kan den inte vara mer som mig? Alltid i tid, alltid tidig!

Svar på tråden Juli bebis 2012