Juli bebis 2012
Ja, jag hoppas det fortsätter..
Ja, jag hoppas det fortsätter..
Fler av er som provat färdknäppar? Som gått över tiden? Hur länge hade ni ont efteråt?
Grattis Engla :)
Aaaj, har fortfarande ont! Var nog en effektiv färdknäpp :)
AAEV: håller tummar å tår!
Klockan värkar och de kommer tätt. Men inte alls i den smärtnivån som sist. Vet inte hur jag ska tolka det, men får nog ringa ganska snart. Har intagit lite mat nu iaf, så nu e jag redo, och sista i neccessären packad. Här blire bebis ikväll eller imorgon :)
Ringt...trots 4 min emellan ska jag avvakta...de behöver bli längre än 30-40sek långa. Lägger det här av blir jag arg, men det känns inte som det :)
Hoppas och tror på att det inte lägger av när jag e på BF +8 idag. Men man vet ju aldrig... Insåg förut att det är fredagen den 13:e imorgon >
Tack! E kvar hemma, men har precis skickat iväg dottern till föräldrarna. Splosch sa det förut så kom det vääääldigt mkt slem och blod i trosan. Den här färdknäppen hjälpte absolut nu när jag gått över tiden. Kommer med all säkerhet å få barn jag med snart :) var aldrig med om blod första förlossningen, känns lite läskigt, men e ju helt naturligt. Värkarna håller sig täta, mellan 30 ibland men mest 40-45 SEK långa. Aaaj, vääärk! Tillbaks igen, puh. Hoppas verkligen inte det blir lika långdraget som sist. Sommardahlia, kör så det ryker. Behöver ju inte va nåt avancerat ;)
Hi hi :) du e rolig du, men tänkte själv likadant. Det måste va mer pappagener i den här bebisen...som e dålig på å passa tider...