Juli bebis 2012
Jag dööör! Undra när jag ska ta mig in. Maken börjar bli nervös över att inte hinna fram. 40-45 min dit...
Jag dööör! Undra när jag ska ta mig in. Maken börjar bli nervös över att inte hinna fram. 40-45 min dit...
E på väg in!
Nu så :) e jag tvåbarnsmamma. Simon (tror vi) kom till oss 22:38 i snabbt fart. Var öppen 6 cm när jag kom in. Jag som trodde jag skulle bli hemskickad nästan. Snacka om skillnad mot första förlossningen. Den här var lyx. Men f-n vad ont, och klippt blev jag lite också...Simon vägde 4014 och var 52 lång. Dags för sömn!
Tack alla! Och skickar styrkekramar till er andra som längtar och kämpar. Eken: Vi ligger på 8007 på patienthotellet. Vart bor ni?
Tack alla :) e så lycklig. Och trött. Eken: usch då, vad jobbigt. Får hoppas du blir piggare snart! Bb ligger åt andra hållet vid hissarna, vi bor åt andra hållet,på vån 8. Vet inte hur länge vi blir kvar. Imorgon kl 8 står barnläkarkollen på schemat, innan dess ska vi ha ätit frukost. Har själv jobbigt att gå efter klipp och stygn. Sitter ogärna upp och gör ont att vända mig i sängen/sätta mig upp. Tröttheten du har nu känner jag igen från min graviditet...men fick ju upp mina värden tillslut. Ja, förlossningen gick fort. Trodde jag skulle få åka hem igen när vi kom hit, men var ju öppen 6cm när jag blev undersökt! Blev jättechockad! Sååå mkt enklare det var vid andra förlossningen!
Anjiali: skickar ännu mera styrkekramar. Vet hur ännu mera knäckt man kände sig när man läser om alla andra som får bebis också... Kraaaam!
Nicolee: styrkekramar till dig med!
Tipsar om födslolistan om nån mer inte har skrivit än: www.familjeliv.se/Forum-3-20/m65618217.html
För jag var trång och det behövdes öppnas upp mer när krystvärkarna kom. Var likadant sist. Trång i kroppen.
Grattis AAEV!! :) skönt att du e hel. Blev så för mig sist med, men gick sönder totalt...