Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

Lika lugnt här, trots uppror i magen innan sängdags. Nä, än ställer jag inte in mig på överburenhetskontrollen. För långt dit... (1,5v typ) eller fick lära mig att de inte gör kontroll längre, utan man blir igångsatt direkt :) tidigare kunde man ju få återkomma igen >Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*

• froggyL

Grattis Snoffsan! Hoppas det löser sig Emmizen, så ni får komma hem sen. Bra att de e nogranna...!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • froggyL

Vi har för goa magar eller nåt :)

Engla80 skrev 2012-07-09 16:19:54 följande:
    Grattis till er också!!! :) Många bebisar som kommit nu... Varför kommer inte min???  

• froggyL
    millifjor skrev 2012-07-09 21:14:43 följande:
    ojoj vad det har kommit bebisar här ser jag internet har varit paj sen i fredags så har inte hunnit kollat tråden sen dess, grattis till alla nykomlingar! Själv trodde jag att det var dags i lördags, hade typ värk i magen hela dagen, mådde illa och en hel del förvärkar på kvällen, men när jag gick o la mig försvann allt o nu mår jag bra igen, tror hon stannar ett tag till trots att jag försöker jaga ut henne!

Samma här...fast idag, men det har varit lugnt länge nu och lär väl vara lika lugnt när jag vaknar imorgon :(
  • froggyL

Oj vilken trevlig chef :)

• froggyL

Grattis Tekla! Misstänker att här kommer bli en kanon med. Föder väl i bilen el nåt. 40 min tar det till förlossningen.... BF +6 idag då.

• froggyL
    millifjor skrev 2012-07-09 22:50:13 följande:
    Ja man får ju tydligen stå ut med att vänta helt enkelt, har räknat ut att det typ max är 24 dagar kvar för mig, annars sätts jag igång och det är ju inte sååå länge det gäller att vara positiv!

Då får jag skriva lite positivt också, muntra upp mig själv lite... Max 8 dagar kvar för mig.
  • froggyL
    HannaVirrpanna skrev 2012-07-10 11:21:56 följande:
    Oj va många bebisar som kommit!! GRATTIS!  Det måste vara MÅNGA i tråden eftersom det är så många med bebis kvar i magen! Det måste ha varit kämpigt att föda bebis i säte! Här uppe blir det planerat snitt, eller akutsnitt om de märker att bebisen ligger i säte. Det är lite av en mardröm att bebisen ska ligga i säte och att jag inte hinner in! Den är fortfarande rörlig men har legat rätt... men som den har rört sig sista veckan så skulle jag inte förvånas om den ligger i säte nu... Hoooh!! Bra kämpat du som födde i säte iaf! Nu är jag nere på ensiffrigt till BF.... Kommer tvåan i regel tidigare än ettan? Hope so! 

Enligt statistik någon/några dagar tidigare... Säger detsamma, tråkigt att du känner så Snoffsan. Vi alla skriver här, utan att få svar många ggr. Men jag förväntar mig inte heller svar. Tänk om alla skulle behöva kommentera inläggen, då skulle ingen orka/hinna med å kommentera allt. Då hade tråden dött. Jag kommenterar andra när jag känner att jag har ork, och nåt att komma med... Men det är klart, är man ute efter stöd så klart det känns jobbigt.
  • froggyL

Oj, vad jobbigt mitt inlägg blev... Hoppas ni kan läsa ändå

Svar på tråden Juli bebis 2012