HannaVirrpanna skrev 2012-07-10 11:21:56 följande:
Oj va många bebisar som kommit!! GRATTIS! Det måste vara MÅNGA i tråden eftersom det är så många med bebis kvar i magen! Det måste ha varit kämpigt att föda bebis i säte! Här uppe blir det planerat snitt, eller akutsnitt om de märker att bebisen ligger i säte. Det är lite av en mardröm att bebisen ska ligga i säte och att jag inte hinner in! Den är fortfarande rörlig men har legat rätt... men som den har rört sig sista veckan så skulle jag inte förvånas om den ligger i säte nu... Hoooh!! Bra kämpat du som födde i säte iaf! Nu är jag nere på ensiffrigt till BF.... Kommer tvåan i regel tidigare än ettan? Hope so!
Enligt statistik någon/några dagar tidigare... Säger detsamma, tråkigt att du känner så Snoffsan. Vi alla skriver här, utan att få svar många ggr. Men jag förväntar mig inte heller svar. Tänk om alla skulle behöva kommentera inläggen, då skulle ingen orka/hinna med å kommentera allt. Då hade tråden dött. Jag kommenterar andra när jag känner att jag har ork, och nåt att komma med... Men det är klart, är man ute efter stöd så klart det känns jobbigt.