Juli bebis 2012
FruSandra, stackars liten...
Vi har nog lyckats äta tillsammans ganska många gånger ändå. Värre var det när storebror var liten, då var det alltid någon som gick och vaggade eller höll i honom.
FruSandra, stackars liten...
Vi har nog lyckats äta tillsammans ganska många gånger ändå. Värre var det när storebror var liten, då var det alltid någon som gick och vaggade eller höll i honom.
Jag brukar göra i duschen och innan jag ska somna. Försöker att göra bäcken- och ryggövningar koncentrerat ibland också och då ingår mycket knip. Sen försöker jag komma ihåg att spänna där + magen när jag går. Kan komma på att göra i bilen när jag är passagerare också. Blir ofta i perioder; någon dag blir det många övningar, andra dagar blir det inte alls.
Hmm, tröstäter kladdkaka för jag har försökt mig på mjölkfri kost nu i 1 1/2 vecka. Bakade på mjölkfritt margarin igår och har nästan smällt i mig hela själv på två dagar! T.o.m. leverpastej och läkerol innehåller mjölkprodukter Lilleman går på utredning på gastro pga sitt bajsande som sker ca 15-20ggr/dag och alltid är löst. Har telefontid med läkare imorgon för att få reda på några prover.
Anjiali, hur gammal är hon nu igen? Emil hade några dagar i förra veckan (blev 7v igår) då han åt konstant! När jag kände att jag inte orkade längre, inför natten, gav jag honom ersättning. Säkerligen en tillväxtperiod och ersättningen var nog kontraproduktiv för mjölkproduktionsökningen, men det gav mig iaf en lugn natt (kom på sen att det "sabbade" min mjölkfria diet, man kan inte tänka på allt...)
Knip klara Suck, Det är andra gången de ringer från Gastro och säger att blodprovet för zink misslyckades så vi ska dit imorgon igen och ta prov "på fastande mage" (innebär ca 4 timmar utan mat). Ett stick till i lilla handen
AAEV, ska testa havremjölken + får broschyrer från dietist idag. Tar gärna emot tips senare om det visar sig vara ok med alla proverna vi tagit (blodprov + avföringsprover).