Inlägg från: enilorac81 |Visa alla inlägg
  • enilorac81

Juli bebis 2012

Hej!
    Idag avklarades kub-testet, vi fick jättebra resultat, 1/20 000 så nu känns det som en milstolpe. Bebisen var 6,6 cm och allt såg bra ut!

Nu är det RUL 8e februari som nästa steg

• enilorac81
    gloriosa skrev 2012-01-02 19:13:14 följande:
    Imorgon är det dags för kub ul ..
    Skit nervös att det ska ha hänt nåt sen jag var där sist..
    Har inte alls lika mycket symptom nu som jag har haft :/
    V 13
    Hej gloriosa - lycka till imorgon! Jag var skitnervös idag inför KUB. Men det gick jättebra och vi fick se den lille vinka åt oss också :) eller ja, den rörde på armen!
  • enilorac81

Hej Engla80,

Har du inte fått möjlighet att göra ett UL? Om jag vore du skulle jag ringa en privatgyn för att få göra ett UL, då kan du få känna dig lite lugn. Jag kände precis som du och mailade till min barnmorska innan min inskrivning och sa att jag önskade få göra ett tidigt UL, och det fick jag. Det kändes så bra att få se det lilla i mig, och skulle även betala pengar för att göra om det.

Kram och lycka till!

• enilorac81

Hej! Vilka fina magar ni börjar få. Jag är i vecka 13+5 och har inte mage på samma sätt som ni, snarare lite mer hull under naveln, som jag gissar blir min gravidmage snart

Har ni berättat än på jobbet/för chefen att ni är gravida? Om ja, när gjorde ni det? Om nej, när tänkte ni berätta?

• enilorac81

Hej moncen80, tack för ditt svar. Jag tänkte berätta nu på fredag, då är jag i vecka 14+3 och vill helst berätta innan magen putar ut för mkt

• enilorac81

Tingeling84, låter superjobbigt med foglossning. Har också lättare problem med det. Men tråkigt ifall du tror dem snackar på jobbet. Du hade berättat för chefen va?

Imorgon ska jag berätta för min chef, blir spännande att se hennes reaktion

Svar på tråden Juli bebis 2012