EllaBella02 skrev 2012-03-04 21:21:53 följande:
Jag känner mig faktiskt också ganska svullen för tillfället.. magen känns som den växer som attans, och ibland spänner det så mycket så jag tror att den ska spricka... : )
Känner också sparkar betydligt hårdare! Idag har det faktiskt gjort nästan ont ett par gånger, för bebis har kickat till så mycket... : )
Kan även komma lite vätska från tuttarna nu de senaste dagarna.. vet inte om det är möjlig eller vad fasen det är... det är ju inte vitt direkt i alla fall utan mer genomskinnligt och bara om jag trycker på bröstvårtorna... : )
Har även kommit in i någon form av overklighetsperiod när det känns helt sjukt att vi ska få en bebis och att den växer där inne i min mage... Vårt första.... och ja.... man kan nästan bli galen om man går och tänker för mycket på att det faktiskt växer en liten bebis i magen på mig.. : )
Kram på er brudar!
Tänkte också på det idag, att bebis börjat sparka hårdare :) Skönt att få bekräftelse på att den lever runt därinne tycker jag!
Mina tuttar har också börjat läcka lite mer nu. Det första som kommer ut är genomskinligt och kan även vara gult. Helt i sin ordning.
Vi väntar andra barnet och det känns inte mindre overkligt det, haha. Eller jo, det är klart att man är mer medveten vad man gett sig in på än med första, men ändå inte. Vår 3-åring har frågat vad bebisen heter tidigare och blivit irriterade på att vi inte vet det. Idag när vi frågade om han hade förslag sa han "Lillebrorsan!!!" Gullunge