Juli bebis 2012
Trolla: Vad är det för diet? Har inte hört om något sådant. *nyfiken*
Trolla: Vad är det för diet? Har inte hört om något sådant. *nyfiken*
Momster: Hoppas verkligen att ni hinner få nya ersättningen innan helgen. Lycka till med dopet!:)
Idag vände sig Matteo från rygg till mage. Han är 4 månader och 12 dagar. Trodde de alltid började med att vända sig från mage till rygg. Det har inte M hört iaf för han skippade det. Han såg alldeles chockad ut där han låg som en säl. Jag och mannen tittade förvånat på varandra och då gjorde han om det. Jag rusade iväg och hämtade videokameran men tror ni han skulle göra om det då? Nejdå, icke!
Usch EllaBella. Hoppas hon blir bra fort!
Skuttare: Vi har inget bättre för oss när vi sitter uppe och ammar flera gånger varje natt. Måste hålla sig vaken på något sätt!
Stackars Vilgot! Hoppas han kryar på sig fort!
Juliaannaeva: Åh, vad underbart. Härligt att få ladda batterierna!
Matteo är också hemsk på nätterna. Tycker han har varit det länge nu. Vaknar en gång i timmen hela natten. Oftast vill han till bröstet men ibland räcker det att ta upp honom på axeln. Ibland tar det en timme att få honom att somna mitt i natten. Avlider snart av trötthet.
FruSandra: Det är skit när de inte vill ta flaskan! Matteo vägrar också och jag skulle såååå gärna vilja gå på julbord med jobbet den 7:e dec men jag får nog tacka nej.
Min BVC-tant sa att det inte var någon utvecklingsfas nu vid dessa veckorna och att jag borde kontakta BVC-psykologen ang. Matteos sömnproblem. Jag är så trött på den kärringen. Tror jag ska byta. Har varit missnöjd med henne hela tiden men tagit henne med en nypa salt. Jag är ju inte purung och har barn sen innan så jag har inte brytt mig men efter detta börjar hon gå mig på nerverna. Vi kanske ska ringa till våra BVC-psykologer allihopa om sömnproblemen. Haha. Suck!!!