Juli bebis 2012
Grahnkotten: Så gör Matteo också. Man kan ju tycka att de skulle lära sig efter ett par gånger.:-/
Grahnkotten: Så gör Matteo också. Man kan ju tycka att de skulle lära sig efter ett par gånger.:-/
Anjiali: Nej men Matteo har en annan egenhet för sig. När han ammar ligger han och puttar på bröstet så det åker ur munnen hela tiden. Ganska smärtsamt med tanke på att han har "suget" kvar.:-/
Trolla: Tror att du menar mig men det var ett missförstånd. Vi tog Hepatit B som var frivillig och då blandade hon det vaccinet i den ena sprutan. Därför trodde jag att vi bara skulle få en spruta. Men nej, det blev ju ändå två.ð??©
Enligt Livsmedelsverkets och mitt BVC ska man amma/ge ersättning tills barnen är 6 mån och därefter ge smakisar. Man bör börja testa gluten innan sex månader i skydd av amningen (om man ammar) tex små mängder veterån. Jag kommer att göra så eftersom Matteo verkar nöjd med amningen. När mina äldre barn var små var rekommendationen 4 mån helamning så snart har M helammat längre än dem.
SaJo: åh vad det låter härligt. Vill också spaa!!!
Jag måste söva först men sen kan jag lägga honom var som helst.
Grattis Vilgot!
Här är nätterna också ett helsike!!! Matteo sov också tre timmar första passet men sen gick det bara mellan en halv och en timme mellan uppvaken. Är sjukt trött!
SaJo: Låter underbart!
Monster: Vilken lättnad!