Juli bebis 2012
Idag var vi på 4-månaderskollen. Matteo har gått upp 930 gram och växt 3 cm sen kollen vid 3 månader. Nu väger han 7640 gr och är 65,5 cm lång.
Idag var vi på 4-månaderskollen. Matteo har gått upp 930 gram och växt 3 cm sen kollen vid 3 månader. Nu väger han 7640 gr och är 65,5 cm lång.
Tundra: Våra små är nästan lika stora.
Vi körde igång direkt efter två veckor. Fick ju KS så jag var ju inte vaginalt skadad. Det är självklart inte så ofta som tidigare än. En gång i veckan är allt jag orkar med nu när Matteo är så hemsk på nätterna. Dessutom är det lite bullibumpasex. Eftersom M somnar sent så sover mannen redan när jag lägger mig så det får bli när M sover middag. Ofta sover han inte så länge och man vill ju gärna bli klar tills han vaknar. Hehe.
SaJo: Jättefina bilder.
Jag kan också gå hur länge som helst utan ju längre tid det går. Det var också min anledning att hugga tag i det direkt.
Tror det du känner är helt normalt med tanke på dina skador. Själv har jag fått väldigt sköra slemhinnor så det svider lite ibland. Det ska förhoppningsvis bli bra när jag slutar amma.
Anjiali: Haha! Såna har jag också sett. Gissar att de får sova hela nätterna!
Haven: Välkommen!
Tibell: På bilderna ser man att du har en söt liten docka men hon ser glad och pigg ut. Hoppas hon blir bra i magen och går upp i vikt fort.
Blir så arg på föräldrar som inte berättar att de har förkylda barn innan man ska träffas. 1,5-åringen vi träffade i helgen hade en hemsk hosta och var snorig. Hade jag vetat det hade jag ju aldrig åkt dit. Inatt har jag legat på soffan med Matteo på min mage. När han låg i sin säng lät det som om slemmet han fått i svalget skulle kväva honom. Det bara gurglade. Han känns lite varm men inte så farligt.... Än.... Åh, vad arg jag är. Stackars min lille skrutt!
Trolla75: Tradera är för tråkigt just nu. Försökte också sälja lite men antingen blev det inte sålt eller så fick jag typ ingenting för det. Kunde lika bra skänkt det till en loppis så hade jag sluppit besväret med att skicka. Som köpare är det förstås bättre. Har själv gjort en del fynd. Fina PoP och Villervallakläder för nästan ingenting. Fick också ett par skor i stl 19 för 100 kr. De var alldeles nya. Nu får jag bara hoppas att han hinner växa i dem innan vintern är slut. Hihi.
Trolla: Hahaha ð??? Ja, det är jag.ð??? Vi kanske ska ha kontakt innan vi trissar upp priserna för varandra!ð???ð??³ Fast den tröjan var värd pengarna. Den var i nyskick.â?º
Heja Anjiali! Själv sitter jag med en gnällig, trött och lite sjuk pojke som säkert terrar sin
mamma två tim till.