Juli bebis 2012
Juliaannaeva: Bra tips! Ska prova det. Har heller inte något emot en tupplur på dagen!
Juliaannaeva: Bra tips! Ska prova det. Har heller inte något emot en tupplur på dagen!
Jag lägger Matteo i famnen, gungar honom och sjunger blinka lilla stjärna. Han slappnar av direkt och somnar på en kort stund. Men han måste vara riktigt trött. Att få honom att somna själv i egen säng är en fantasi om han inte ska skrika sig till sömns och det är otänkbart för mig också.
Anjiali: Åh, vad skönt för dig! Det kommer absolut hjälpa. Själv får jag vänta till jul när mannen är ledig två veckor.
Kanske skulle försöka övertala mannen att ta dubbeldagar. Har inte ens tänkt på den möjligheten. Bra där Anjiali!
Emmizen: Matteo har dubblat. Han vägde 3565 när han föddes och 8160 när han var 5 månader.
FruSandra: Matteo har sovit på mage sen han var fyra veckor. Han vägrade sova på något annat sätt. Jag var jätteorolig i början men det har gått bra och nu oroar jag mig inte mer. Han har ingen kudde och ganska fast madrass så han inte kan sjunka ner med ansiktet om han skulle få det nedåt.
Vi har som EllaBella!
Anjiali: Härligt! Jag fick också sova inatt. Mannen skulle ta till kl 12 men tog till hans kl ringde 4:20. Skäms lite men vi hade ju bestämt att jag skulle ta över så jag kan inte ta det på mig. Det var ju hans val. Matteo vaknar en gång i timmen även med honom men han har lättare för att "buffa" honom i sömn igen. Om jag försöker blir han bara arg och vill upp ändå. Snart jul och lediga män. Härligt!!!
Jag vet inte riktigt vad du menar Trolla. Om jag klickar på ditt namn kommer jag till din gästbok men det finns inget där trots att det står att jag ska få upp 1724 meddelanden.
Men va fan. Öppnar posten och det står att mannen inte får några pengar från FK för när han var hemma då Matteo hade RS. Jag har fått sjukpenning för perioden eftersom jag blev dålig samtidigt och inte orkade ta hand om M själv. Jag vet andra som gjort så så varför säger de nej till oss?