Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juli bebis 2012

För ett par dagar sen gav jag honom nappen och en snutte och han somnade på en gång. Jag blev superförvånad och hoppet tändes men han ville inte göra om det. Ligger gärna och fingrar på snutten men nappen skjuter han iväg långt eller så tuggar han på den.

• Sladdis

Trodde jag var ensam om nattstrulet för det har inte skrivits om det på länge. Förutom du då Anjiali. Du och jag vännen! Hehe. Känns lite skönt att inte vara ensam.

• Sladdis

SessanM: Matteo sover bara på magen och vi har inget andningslarm. Han har gjort det sen han var ca en mån. Om han sov på rygg sov han inte mer än en kvart men när han sov på mage sov han hela natten med bara två uppvak för mat. Det var på den gamla goda tiden. I början sov jag dåligt och var rädd för PSD men jag har vant mig. Jag sov själv på mage när jag var bebis. Det skulle alla bebisar göra då för att de inte skulle kvävas om de kräkte hette det.

• Sladdis

Anjiali: Ja jag hade känt mig väldigt övergiven.

Matteo sover ca tre powernaps per dag. De är på ca 20 min. Tycker det verkar lite. Men han sover ju hela natten. Han är inte riktigt vaken när han bökar runt och han sover när han ammar även om det är var och varannan timme.

• Sladdis

EllaBella: Skönt att det gick bra! Håller tummarna för att resultatet blir bra!

AAEV: Å, vad skönt för er! Härligt med sådana svärföräldrar.

Momster: Stackars Denver. Hoppas det blir bättre snart. Han sover mycket. Är det relaterat till hans problem med hjärtstopp?

• Sladdis

Känner som EllaBella. Nästan så jag önskar jag kunde stanna hemma tills Matteo börjar skolan. Vilken hemsk människa!!! Blir mörkrädd också när man läser här på FL där personal beskrivit hur hemskt det kan gå till på deras avdelning. Tex barn som får gå och gråta hela dagen utan att någon bryr sig.

Svar på tråden Juli bebis 2012