Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Fy fan vad ni har det bra tycker lite illa om er !
    Funderar på å ge ersättning inför natten och se om det blir bättre. Ok det är inte katastrof men kan bli bättre. Hon somnade 20 och vaknade 02. Sen vid 05. Så det kanske inte är så dåligt :-/... Men jag är såååå trött på morgonen när jag ska få upp barnen till skolan.

• anjiali

Nej nu tycker jag om er igen . Å Styrke kram till er som har mindre nattsömn !!! Er tycker jag extra mycket om :D

• anjiali

Hanna virrpanna: skickar lite styrka inför helgen !!! Min hjärna är rätt mosig också så vet inte vad du kan packa :-/... Sommar kläder kanske ??? Kökssaker som inte används. Böcker.
    Inland kanske man får släppa saker man bråkat om. Han har ju bett om ursäkt och vad det än var ni bråkade om så lär du bli påmind om det händer igen.

• anjiali

Idag har kompisen frågat om jag vill följa med på quiz på kvällen. Vill gärna gå, det var längesedan jag gjorde något för mig själv med mina vänner. Jag tror det är lugnt med Milea. Hon somnar ju så tidigt och sover sen till efter midnatt. Det enda är att jag kommer ju vara så trött imorgon om jag är uppe sent. Barnen har studiedag så jag behöver inte lämna dem i skolan. Visst borde jag gå ??!!

Idag kom en god vän över och hälsade på. Hon vet om att jag gått med i viktväktarna tror jag. Hon vet i alla fall om att jag bantar. Hon hade med sig nybakad vetelängd. Jag tackade nej men kände mig sjukt otacksam :-/...hon vill också gå ner i vikt men smäckte i dig två rejäla bitar. Vilket gjorde att jag kände mig löjligt duktig. Men fick så dåligt samvete. Men om jag går ut ikväll kanske jag tar ett glas vin och imorgon är jag bortbjuden på lunch så då kan jag inte helt styra över vad jag ska äta. Men jag har ju lite extra points att ta av. På lördag är vi också bjudna på kalas :-/...

• anjiali

Jäklar grahnkotten ! Det var duktigt av lillen.
    Jag ska köra dryga timmen imorgon och är nervös. Men det är för att hon är som hon är i bilstolen.

Nu ät jag på väg ut . Hade så svårt att lämna hemmet, men det är nog på tiden jag hittar på något för mig själv med mina vänner. Har inte varit ute sen jag blev gravid tror jag :0 !!!

• anjiali

Förlåt men Vågar inte läsa bloggen :-/. Kan bara ana vilken smärta !!!

Går kvällen var mycket trevlig och Milea sov som en ängel hela tiden. Tills jag kom hem vill säga :0.... Sen bestämde hon sig för att vakna varannan timma igen. Det var ett tag sedan hon gjorde det !!!! Tur att det är fredag.

Vägdag idag och jag är nervös och funderar på att skippa vågen och ta det nästa fredag istället. Samtidigt är jag jättenyfiken på å se om det funkat. Men har ju bara ätit sen i början på veckan så det har inte gått en vecka ännu. Kroppen kanske inte fattat galoppen ännu ! Dumt att bli besviken.

Svar på tråden Juli bebis 2012