Juli bebis 2012
Jag kikade bara snabbt från telefonen, kanske får mindre träffar med den?
Jag kikade bara snabbt från telefonen, kanske får mindre träffar med den?
FruSandra - skönt att det gick över! :)
Sajo- är det norra delen av Göteborg?
och sedan tillbaka och jobba i Göteborg... (när nu det är dags)Sajo- tänkte nästan det! synd att det ska vara så laddat kring den stadsdelen.
Hade några kompisar som bodde där och jag måste säga att naturen är helt fantastisk!!!
Sedan tyckte jag att det var lite coolt i början på -90 när jag hängde där med kompisarna, då det kändes som man åkte jorden runt ;)
Jag är själv uppvuxen på Hisingen i Tuve.
Allt prat om bebisar som Inte bajsar och har feber så är det nu en till här...
Inte så allvarligt än, men från att ha skött magen varje dag så är det ju ett avsteg att hoppa över ett dygn och nu tycker jag även att han känns varm...
Men jag tycker mig skymta ett riskorn i inderkäken, tycker då det skulle vara jättetidigt! Har någon annan sett om det är tänder på gång???
Jag önskar det då inte!
Men tyckte mig se att det spruckit upp pyttelite, dom andra har var minst 1/2 året har jag för mig om inte ännu senare...
FruSandra- tänk inte på det är mitt bästa råd!
Fortsätt som du gör och så länge han är nöjd ska du absolut Inte vara orolig!
Har sett flera kompisar som oroat sig över att mjölken inte ska räcka mm. Och så har det blivit. Inte för att göra någon ledsen så tror jag att det är väldigt sociologiskt...
Lyckliga tankar!!! :)
froggyL- det stämmer har faktiskt aldrig provat!
I affären föll jag för en BB med ryggplatta, blev väldigt övertygad om att bära med höften är min grej, då jag tidigare haft problem med axlar... Bär Caspian dagligen och tror han väger långt över 7 kg nu... :)
Men visst blir jag nyfiken på bärsjalar och ergos och allt vad ni skriver om...
:)