Inlägg från: Trolla75 |Visa alla inlägg
  • Trolla75

Juli bebis 2012

Anjiali - en stor varm kram till dig!

Förstår precis, att vara så där trött blir ingen lycklig av!
    Du har ingen go granne eller någon släkting i närheten som kan ta M, så du kan få ett par timmars sömn på dagen?

Sover hon inte middag öht? Om så hade jag passat på att sova samtidigt! En timme här i där kan göra underverk!

• Trolla75

Jag har också testat de flesta nappar, men han gillar dom inte! Ända gången han har napp är när han sitter i bärselen o sover... Annars vägrar han napp...

• Trolla75

Oonah- har ni kollat upp så lillen inte har ont i magen? Det kan ju vara nått som trycker?

Eller så är det så enkelt att han har bäst utsikt vänd utåt ... ;)

• Trolla75

Anjiali- sover du o M i samma säng?

Ibland har jag Caspian jämte mig av ren lathet, men då sover vi riktigt illa den natten... Han ålar efter mig och ligger som en hackspätt hela natten... Det går bara inte!

I dag äntligen är mellan tjejen på sjukhuset för att röntga benet... Hoppas nu verkligen inte att det är något allvarligt! :'(

• Trolla75

Caspian blev 13 veckor i går...
    Han verkar vara inne i en tillväxtperiod, han sover och sover...

På lördag ska vi i väg och sälja urvuxna barnkläder på en barnloppis... Då får han mer än gärna sova...

Nästa vecka ska vi till BVC tror nästan det var 1 1/2 månad sedan förra besöker så nu är jag så nyfiken på vad han väger och längden... Jag använder 68 och 74 till honom nu... Så stor vet jag att han är!
    :)

• Trolla75

Ha det så roligt! Åh skaka lite rumpa från mig! ;)

Haha Vanna spelade gangnam style 24 gånger på raken i morse när jag kom upp...
    Gubben, Vanna o lillebror trodde nog att jag blev tokig... Försökte dansa dansen... Och fick verkligen upp pulsen... Riktigt kul! ;)

• Trolla75

Kniiiip ;)

Måste försöka sova nu!
    Ska upp i ottan... Och ställa i ordning vårt loppisbord...

I dag lördag är det barnloppis i Lanegården, Usdevalla 10-13 om någon är sugen på en utflykt...
    :))

Svar på tråden Juli bebis 2012